Gå til innhold
Hundesonen.no

Baggen belte


Recommended Posts

Jeg har veldig lyst på Baggen belte!

Jeg skal gå med hunder i alle størrelser, noen drar masse og andre ingenting.

X1 eller X2? :)

Da kan du jo kanskje kjøpe begge to, merker ihvertfall at når jeg går med mitt X2 og kun lille Tinka så har det lite effekt. Mens når jeg hadde opptil flere (som hundelufter) passet det seg fint med X2 og X1 hadde nok bare gitt boooooing-effekt..

Ellers så tar du og velger det du kommer til å bruke mest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du jo kanskje kjøpe begge to, merker ihvertfall at når jeg går med mitt X2 og kun lille Tinka så har det lite effekt. Mens når jeg hadde opptil flere (som hundelufter) passet det seg fint med X2 og X1 hadde nok bare gitt boooooing-effekt..

Ellers så tar du og velger det du kommer til å bruke mest :)

Får kanskje en liten hund etterhvert, men foreløpig går jeg mye med Vorstehhundene. Jølle trekker sånn at ryggen er kaput i flere dager hvis jeg går med kennelbeltet og bånd uten strikk. Med strikk blir han veldig sterk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville gått for x2 nå iallefall, særlig om du skal gå med to vorsthere. Til en sheltie holder x1 i massevis.

Jeg har x2 til casper, han trekker sinnsykt når han går inn for det, og da ville ikke x1 hatt så mye effekt tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg kjøpt refleksbeltet med X2 for nå, så kan du heller kjøpe X1 når sheltien kommer, den blir vel ikke å trekke med engang uansett :fish:

PS. Refleksbeltet kan også kjøpes med X1 :P

Selv gjorde jeg som det, men har dog enda ikke kjøpt X1, men skal gjøre det :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan fint kjøpe X1 og bytte imellom de når det trengs. :wub:

Da ville jeg kjøpt refleksbeltet med X2 for nå, så kan du heller kjøpe X1 når sheltien kommer, den blir vel ikke å trekke med engang uansett :P

PS. Refleksbeltet kan også kjøpes med X1 :lol:

Selv gjorde jeg som det, men har dog enda ikke kjøpt X1, men skal gjøre det :fish:

Hvor kan jeg kjøpe X1 strikk? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

x2 uten tvil! du har jo spinnville fuglehunder i hus har du ikke?

Jeg har X2 på min ene hund og det trengs når han legger seg i for fullt, skal jeg gå med familiens alle 3 er nesten x2 for lite også:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

x2 uten tvil! du har jo spinnville fuglehunder i hus har du ikke?

Jeg har X2 på min ene hund og det trengs når han legger seg i for fullt, skal jeg gå med familiens alle 3 er nesten x2 for lite også:wub:

Hehehe dt tror jeg på.. når jeg gikk med tre gærne fuglehunder, en klin kokos cocker og min egen Tinka var det så vidt det holdt. Men enda verre ble det med en super macho dalmis, og en kembo blanding av flat og labrador, pluss en liten dachs og Tinka selvfølgelig.

Jeg var ihvertfall utrolig glad for at beltet var der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

x2 uten tvil! du har jo spinnville fuglehunder i hus har du ikke?

Jeg har X2 på min ene hund og det trengs når han legger seg i for fullt, skal jeg gå med familiens alle 3 er nesten x2 for lite også:fish:

Hehehe dt tror jeg på.. når jeg gikk med tre gærne fuglehunder, en klin kokos cocker og min egen Tinka var det så vidt det holdt. Men enda verre ble det med en super macho dalmis, og en kembo blanding av flat og labrador, pluss en liten dachs og Tinka selvfølgelig.

Jeg var ihvertfall utrolig glad for at beltet var der!

Skulle til å bestille fra Canis nå, men jeg foretrekker oppkrav, og det var ikke et alternativ. :wub: Kan man bestille på oppkrav fra Baggen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å bestille fra Canis nå, men jeg foretrekker oppkrav, og det var ikke et alternativ. :) Kan man bestille på oppkrav fra Baggen? :wub:

Gå på sidene deres å se?

Jeg handlet mitt på en turutstyrsbutikk der beltet var råbillig (sammenlignet med canis sparte jeg ett par hundre tror jeg), men det var før jeg oppdaget baggen sine sider. Denne utstyrsbutikken er dessverre nedlagt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...