Gå til innhold
Hundesonen.no

Objektiver


SiriogDiego

Recommended Posts

Jeg har tittet en stund på nytt objektiv, og kom over et tilbud hvor to objektiver selges sammen. Det er et Minolta 50mm F1.7 og et Sigma 28-200mm F3.5-5.6 DL Hyperzoom Macro for Minolta AF

Er det noen som vet om disse er gode? Fra før at har jeg kun objektivet som fulgte med kamera, det er et 18 - 70 mm.

Jeg ønsker et lyssterkt objektiv, og et jeg kan zoome en del mer med enn det jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg har tittet en stund på nytt objektiv, og kom over et tilbud hvor to objektiver selges sammen. Det er et Minolta 50mm F1.7 og et Sigma 28-200mm F3.5-5.6 DL Hyperzoom Macro for Minolta AF

Er det noen som vet om disse er gode? Fra før at har jeg kun objektivet som fulgte med kamera, det er et 18 - 70 mm.

Jeg ønsker et lyssterkt objektiv, og et jeg kan zoome en del mer med enn det jeg kan.

Jeg endte opp med å ikke kjøpe disse objektivene. Er det noen som har noen objektiv å anbefale? Jeg har et sony alpha 300 og ønsker et lyssterkt objektiv jeg kan zoome en del mer med enn det som følger med i pakka (18 - 70 mm).

Noen som har en blitz å anbefale også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...