Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvis du kunne gitt hunden din hva som helst...


Pim

Recommended Posts

Hvis du vant en eller annen merkelig konkurranse, og kunne velge ut én premie til hunden din, uavhengig av pris, hva ville det vært?

Jeg ville i alle fall gitt Nansen en kjempestor, spennende hage. Akkurat nå har vi ingen hage, og jeg merker at det er enorm forskjell på hage/ikke hage med en liten valp, både når det gjelder tisseturer midt på natta :whistle: , men også egenaktivisering og trening.

Forrige valp jeg "var med på", var jo da jeg fortsatt bodde hjemme hos foreldrene mine, som har en enorm, fantastisk hage med glessplener, trær, skråninger, busker, små stier, og steinrøyser. Spennende og usjenert, perfekt for både utforskningsturer på egen hånd og treningsøkter :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han skulle bli litt mer trygg på verden rundt seg, slik at skumle ting ikke skapte så mye stress... (noe kan jeg hjelpe han med, men skulle ønske han hadde er bedre utgangspunkt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt...

Milla (tispen min): ubegrenset med all den beste maten som finnes i verden!

Moses (yngste hannen): ubegrenset med hunde-lekekamerater, store områder å leke på og baaaare snille hunder i resten av hele verden.

Moby: muligheten å bli en "ekte liten gutt" med taleevner så han kan forklare ting og vi kan forklare ting enklere til han. Og da ville han ikke bare ha 4-5 år igjen å leve... :whistle:

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kahlo: muligheten til å være med meg over alt, alltid. Aldri, ever, måtte være alene.

Kasko: Foreløpig må det vel bli fri tilgang på alt spiselig. Eventuelt alltid tilgang til et varmt fang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knott: seks sauer

Zima: en valp som orker å leke med henne ... Alle andre hunder vokser fra henne mentalt sett, og gidder ikke leke så mye som hun vil :whistle: Zima vokser aldri i hodet sitt hun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Talli: En person som konstant lå på gulvet og tok på henne, som hun kunne slikke, rulle seg på, bruke som trampoline og sove på. Med en helt egen godbit lomme og evt gjemme deg i skogen så hun kunne finne personen og hoppe litt på menneske der også.

Blaze: At hun alltid kunne være der jeg var, 24 timer i døgnet. Eller egentlig, at jeg konstant kunne være med henne på gode ideer. "Bare du og jeg muttern!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma: en frisk kropp og tykkere pels så hun holder bedre på varmen. Eller kanskje bare forstørret hele Emma så er det problemet ute av verden?

My: 10 sauer, 5 kyr og 20 løpeender. Og 2 andre aussier som hun kan leke og være seg selv med uten å måtte legge lokk på seg selv :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dronningen her hadde satt stor pris på himmelseng, personlige viftere, assistenter og leverbiter på gullfat :) Makan til diva skal man lete lenge etter. Hun er litt vel overbegeistret for myke liggeplasser.

Ellers hadde hun nok gjerne skullet ha mulighet til å fotfølge min mor hele tiden, hele døgnet, hele livet. Mammadalten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville gitt ho en gigantisk hage, som inneholdt, skog å gå i, med vann, litt fjell og noen gode kompiser som sikkert vil komme på besøk :)

Dette kunne du gitt MEG også! :) hihi. Og der hadde nok både Gry, Bridie og jeg fått det fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nora skulle fått en hall så vi kunne trene innendørs om vinteren. Dina skulle fått en personlig slave som kunne klappe henne og gi henne mat hele dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...