Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil ha banner?

LouDan

Tør du å la Julie(LouDan) lage et banner til hunden/hjemmesida di?  

34 stemmer

1. 1.

• Ja
      25
    • Nei erru gæærn?????
      6
    • vet ikke helt...kanskje
      3

Recommended Posts

Skrevet
ikke for å klage men det hadde vært finere om det bare var ett bilde på miras sin, den med nisselue bildet ;)  

ellers kjempefint;)

Ok :) Trenger kritikk for å bli bedre :wink: Jeg kan prøve å fikse det :wink:;)

• Svar 145
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Meg da, meg da, meg da??? :D :D

Jepp! :P den er grei :)

Men det kan hende det tar ei lita stund :) Pappa kom hjem i dag, så jeg får ikke fri tilgang PC'n jeg sitter på nå.. Men på lørda'n, da kan det nok hende det kommer :wink:

Skrevet

Jepp! :P den er grei :)

Men det kan hende det tar ei lita stund :) Pappa kom hjem i dag, så jeg får ikke fri tilgang PC'n jeg sitter på nå.. Men på lørda'n, da kan det nok hende det kommer :wink:

Det er greitt vettu! :D

Skrevet

Photobucket var litt rar akkurat nå, så jeg måtte sette nytt navn på banneret :roll:

Det er ikke helt likt det andre, men jeg fant ikke ut hva jeg hadde gjort med skrifta på det forrige :) Så her kommer Mira sitt på nytt:

Mira-Julebanner.jpg

Skrevet
ikke slå meg ned nå, jeg synes at nisse bakrunn er finere eenn rudolf :oops:

ikke bli sint, gjør ikkeno om du ikke kab gjløre om! tusentakk unasett :)

Har du en bakgrunn du vil at jeg skal bruke da? Vil helst ikke bruke samme bakgrunnen oppatt...

Skrevet

Jeg vet ikke om du vil/orker det, men om du ville laget en liten julebanner til meg i standard størrelse ville jeg satt STOR pris på det :)

Bilder finner du på hjemmesiden min, eller jeg kan sende deg noen bilder om du ser ett du har lyst til å bruke men så har det blitt ødelagt i krympinga eller om det er noe som helst annet så er det BARE å si ifra :)

Skrevet
Jeg vet ikke om du vil/orker det, men om du ville laget en liten julebanner til meg i standard størrelse ville jeg satt STOR pris på det :)

Bilder finner du på hjemmesiden min, eller jeg kan sende deg noen bilder om du ser ett du har lyst til å bruke men så har det blitt ødelagt i krympinga eller om det er noe som helst annet så er det BARE å si ifra :P

Jeg lager dem i standard str. De er opprinnelig 750 brede og 150 høye når jeg begynner med dem :wink: Men jeg scaler dem ned til 500 i bredde, og da blir dom sånn :wink:

Men hvis du vil ha en anna str, så kan du være så vennlig å legge ut ønska mål... Jeg husker ikke hva dere mener er standard str... Men jeg kan gjerne lage et banner til deg :) Uansett str :)

Skrevet

Jeg lager dem i standard str. De er opprinnelig 750 brede og 150 høye når jeg begynner med dem :wink: Men jeg scaler dem ned til 500 i bredde, og da blir dom sånn :wink:

Men hvis du vil ha en anna str, så kan du være så vennlig å legge ut ønska mål... Jeg husker ikke hva dere mener er standard str... Men jeg kan gjerne lage et banner til deg :) Uansett str :)

TUSEN TAKK :) 468x60 er standard størrelse :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...