Tuskelusken Skrevet 27. Februar 2010 Rapporter Skrevet 27. Februar 2010 Nå er vi kommet hjem etter en uke på Hovden. Vi har gått på ski hver dag og Luna har gått løs hele tiden. Det var utrolig deilig å gå tur med hunden løs og Luna satte megastor pris på det selv. Hun hilste litt på andre hunder, snuste der hun ville, men kom alltid etter oss. Må bare legge ut noen bilder av henne. Så flink til å komme, assa! *Dele opp*
laikamor Skrevet 27. Februar 2010 Rapporter Skrevet 27. Februar 2010 Nydelig hund, og fine bilder Skal opp til bestemoren min i feiren, og da håper jeg på å møte den nye hunden til søskenbanet mitt(som steller i fjøset rett ved siden av bestemor), det er en fire år gammel buhund Håper bare at Laika og den blir gode venner...
Blongo Skrevet 28. Februar 2010 Rapporter Skrevet 28. Februar 2010 Så nydelig Det sjarmerende blikket da
Tuskelusken Skrevet 28. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2010 Nydelig hund, og fine bilder Skal opp til bestemoren min i feiren, og da håper jeg på å møte den nye hunden til søskenbanet mitt(som steller i fjøset rett ved siden av bestemor), det er en fire år gammel buhund Håper bare at Laika og den blir gode venner... Tusen takk! Så morsomt at du skal besøke en annen buhund, jeg vil gjerne se bilder! Så nydelig Det sjarmerende blikket da Takk for det, hun er veldig uttrykksfull, ja!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar