borderen Skrevet 26. Februar 2010 Rapporter Skrevet 26. Februar 2010 Tror ikke det er lenge før dommeren skriver kritikk på eieren også haha
MegaMarie Skrevet 26. Februar 2010 Rapporter Skrevet 26. Februar 2010 Hahaha kjempe bra! Først skjønte jeg ikke hvorfor de snakket om damen som løp med hunden XD
Wildah Skrevet 26. Februar 2010 Rapporter Skrevet 26. Februar 2010 Jeg leste "Vanlig fokus i utgangsstilling" og kunne ikke forstå hva denne videoen hadde med det å gjøre *kremt* Noen er lp-fokuserte, hehe. Men artig video, når jeg først skjønte hva det var
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar