Gå til innhold
Hundesonen.no

Noe spesielt for hunden i jula?

Wheaten terrier

Recommended Posts

rester etter julemiddag, pakker som han får åpne selv, litt ekstra god mat ellers(altså boksemat istede for tørrfor) og sist men ikke minst, MASSE leking i snøen som forhåpentligvis kommer, og visst jeg drister megtil å bli med venner ut på julebukk, så blir han md :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er kjedelig men hun får ikke så veldig masse mer til jul enn ellers..NOE skal hun nok få. Men det blir nok ikke indrefilet akkurat :lol: Hun skjønner jo ikke forskjell likevel så det er nok helst for vår egen del av vi gir dem noe 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor fikk hun julekalender med noen hundekjeks hver dag, pakket inn i en svær ball av teip og papp og papir. Fin hjernetrim. :wink:

Så tror hun skal få noe sånt i år også. Og i tillegg skal hun få julegave - tyggebein, så hun har noe annet å gjøre enn å hjelpe oss med gavene våre. :wink:

Muligens blir det kanskje en hundeseng, et halsbånd eller en leke på henne i tillegg. Også sosiser til frokost 1. juledag selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke hvordan det var i fjor, men i år har jeg planer om å kjøpe et gigantisk bein til henne på dyrebutikken! :lol: Regner med at det faller i smak, i tillegg til at det sikkert kan ramle noen ekstra godbiter oppi matskåla :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

toya kommer nok til å få gaver, fra både meg og mamma og tante tenker jeg... samme kommer nikita og lexie...

av mat så drypper det vel litt ekstra godt i skåla akkuratt på julaften, med litt rester av juleiddagen... litt kokte poteter og noe kjøtt tenker jeg... hvorfor ikke skjemme dem bort litt da...? syntes de fortjener det jeg da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...