Blondiemamma Skrevet 24. Februar 2010 Rapporter Skrevet 24. Februar 2010 Prøver meg på en tråd her jeg også.. Litt inspirert av de andre.. Ikke akkurat tatt fra samme dag disse bildene da men Her et utgangspunktet.. Man tager en liten isbjørn Putter den i dusjen: Etter føning ser den omtrent slik ut: Så må man klippe litt klør (gjerne med bamsen i munnen ) man barberer under magen, i rompa, hode,kinn, hale og hals, og da ser man ca sånn ut: Man klipper ben, øyenbryn og generelt litt på pelsen så alt ser javnt og fint ut: Og thaa daa: Utstillingsklar hund :D
Arkan Skrevet 24. Februar 2010 Rapporter Skrevet 24. Februar 2010 Slitsomt å være pelshund! Ikke rart Blondie må trøste seg litt med bamsen
Guest Jonna Skrevet 24. Februar 2010 Rapporter Skrevet 24. Februar 2010 Det ble jo færre bilder enn mitt pelsstell jo, betyr det at du bruker mindre tid Klart man må ha bamsen med seg under stellet! Men hun slo ikke Talli i "lidelse i dusjen"
Blondiemamma Skrevet 24. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Februar 2010 Slitsomt å være pelshund! Ikke rart Blondie må trøste seg litt med bamsen Ikke sant? Det ble jo færre bilder enn mitt pelsstell jo, betyr det at du bruker mindre tid Klart man må ha bamsen med seg under stellet! Men hun slo ikke Talli i "lidelse i dusjen" Hadde det bare vært så vel så... men veldig godt med hund som ikke røyter da
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar