Gå til innhold
Hundesonen.no

Fra gutt til mann!

Guest Belgerpia

Recommended Posts

Guest Belgerpia

Jeg synes jo selvsagt han fortsatt er en bebi, det er da ikke så skrekkelig lenge siden han så ut som en liten fleeceball. Men tiden går fort, man er HD røntget, AA røntget og øyenlyst uten at det er funnet noe å sette fingeren på. Man har jo også tasset poter foran ymse dommere og sanket ett cert eller seks. MH har man også gått, og den førte vel heller ikke til noen store overraskelser. Når man er så kjekk og grei i tillegg så er det jo klart at damene også blir interessert - og i dag har poden vært på date med vakre Kira.

Kira's stamtavlenavn er Woodshine's Buzzy Bee. En vakker dame som jeg har vært heldig å kjenne hele hennes liv, i tillegg kjenner man to av hennes søsken svært godt. Altså - man vet litt mer enn bare pittelitt.

23605_1166141968767_1684459348_321244_3195593_n.jpg

...daten fant sted langt ute i de dype skoger, og Noah fikk først en ganske heftig innføring i hva damer vil ha. Man skal kurtisere, man skal være høflig, man skal være snill og man skal flirte og bruke litt tid før man har sex - hilsen Kira.

23605_1166141208748_1684459348_321240_3813069_n.jpg

23605_1166141248749_1684459348_321241_1932815_n.jpg

Når så Kira mente at han var passe nedkjølt og Noah selv begynte å vise litt mer gentlemannstakter var ting veldig så greit for den vakre damen. Og Noah skal ha for innsatsen.... :blink:

23605_1166141128746_1684459348_321238_7958043_n.jpg

23605_1166141328751_1684459348_321243_1322322_n.jpg

...og da er det vel bare å vente da, til sånn ca. 27. april - da bør det tyte ut noen små Noaher der ute i Østmarka, og jeg kan vel love at det blir oppfølging på høyt plan med nok fotodokumentasjon også tenker jeg.

(det kan jo forøvrig være at han får en date til med damen også, og jeg regner med at han vil like det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Herlighet som tiden går! Jeg tenkte han var noe sånt som 7 mnd eller noe jeg.. :D Grattis med mann i huset - gutten har "flyttet" ut! :D

Yeah - tenkte jeg også.. HAN er da bare baby, liksom... :blink:

Flink gutt - og lykke til med mange, mange små!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mel: Helene Harefrøken

Ja Noah-gutten skal bli pappa han

Tar sats og hopper opp så høyt han kan

At beina ikke rekker ned gjør ikkeno

For han tar sats og styrer rett i jumbaloo...

To over og to under og Noah-gutt ble raskt en mann-mann

Lykke til *smil*

:whistle::banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til *smil*

Ler så jeg griner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til *smil*

:wub:

Krysser fingrene for at pene mamma og pappa gir pene barn, og håper de fører friske gener med seg videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til *smil*

Fantastisk, du er god på det der :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...