Gå til innhold
Hundesonen.no

Aikos EFIT

SandyEyeCandy

Recommended Posts

Skrevet

kl0930.jpg

09.30: Aiko er nesten klar til å stå opp...

kl1030.jpg

10.30: Pga andres tidlige start på vinterferien (trur jeg) er vi aleine i slottsparken i en time og øver på innkalling, kontakt og slipp mens vi herjer og koser oss litt også.

kl12.jpg

12: Aiko har spist frokost og passer på papsen som har operert øynene og ikke klarer noen ting, stakkars... :icon_redface:

kl1330.jpg

13.30: Jeg har vaska klær, og Aiko hjelper til med å henge dem opp.

kl1430.jpg

14.30: Full av tillit har jeg vært på kjøkkenet for å lage mat til den tidligere nevnte øyenfunksjonshemmede mannen min, og i mellomtida har Aiko benytta sjansen til å grave hull nr 2 i stueteppet. Det lille trollet.

kl1530.jpg

15.30: Middag. 50% V&H, 50% Royal Canin valpefôr. Bittelitt varmt vann og en teskje lakseolje.

kl17.jpg

17: Vi er ute ved Akerselva for å øve på passering med superhunden Ella og Maria!

kl18.jpg

18: Vi har nå snudd og er på vei nedover elva igjen. Passeringene går stadig bedre, Aiko med full kontakt under passeringer, og Ella med mye lavere lydnivå...

kl19.jpg

19: Jentene får herje litt med hverandre som belønning for god treningsøkt, og etter det går det fort med trollbolla:

kl1915.jpg

19.15: Aiko har søkt tilflukt mellom beina mine, rimelig sliten...

kl1945.jpg

19.45: Skyller føttene vel hjemme.

kl2030.jpg

20.30: Kveldsmat. Sjekk fornøyde halen!

Nå gikk jeg ut en tur, og kom hjem igjen kl 01. Hvis man er øyeoperert klarer man tydeligvis ikke å legge valper til å sove heller, så dette møtte meg i gangen:

kl01.jpg

Vi gikk en liten tissetur, og koste lenge med magen til Aiko før vi la oss.

Skrevet

Lavere lydnivå du, phø.. Det var høyt nok i hvert fall :) Men kanskje litt sjelnere utbrudd? Det er i hvert fall lov å håpe.. Verden er tydeligvis stor og ekstremt skummel.

Trollbolla er som vanlig helt nydelig :D Og flinke kengeruen som er langt tøffere enn bollemor!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...