vima2k Skrevet 18. Februar 2010 Rapporter Skrevet 18. Februar 2010 Tenkte jeg måtte skryte litt av mine to Lazy Lady og Zita Latoya men vem skryter vel ike av sine vakre ? Zita og lazy ute i snøen og koser seg Lazy poserer Poserer igjen Min lille border collie, Zita Sommer 09 her har hun nettop lært at vann ikke er farlig, og hun stor koser seg i vannet :P stolt av hun
Sanne Skrevet 18. Februar 2010 Rapporter Skrevet 18. Februar 2010 Nydelige tantebarna mine De er sååå skjønne og Lazy begynner å bli så stor!
vima2k Skrevet 18. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Februar 2010 Ja hun begynner og bli så stor altså
vima2k Skrevet 19. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Februar 2010 Fant noen valpe bilder av de to her er de Lazy er jo valp men sånn type veldig valp av hun da Her er Zita og Søstra Misty. Zita er den minste:) Zita ike helt fornøyd med å bli badet Zita passer på Lazy her er hun bare 10 uker gammel Lazy rundt 4-5 uker gammel Lazy På tur hjem fra oslo Liiiita pie ja Sovnet i fanget til mor eter lang dag ute Hehe.. Zita var ike store hunden her en forskremt Zita
Tonje Skrevet 19. Februar 2010 Rapporter Skrevet 19. Februar 2010 Næmmen heisann,er dere her og ja Lacy begynner å bli ei stor frøken ser jeg
AnnikenS Skrevet 19. Februar 2010 Rapporter Skrevet 19. Februar 2010 Zita er utrolig fin! Og Lazy er jo også skjønn da!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar