Gå til innhold
Hundesonen.no

Nye bilder og oppdateringer

tuppetroll

Hva synes du om siden vår?  

17 stemmer

1. 1.

• Helt grei
      1
    • Topp!
      15
    • Likte den ikke
      1

Recommended Posts

Skrevet

Da har jeg oppdatert siden min igjen, etter en uke med oppdateringstørke - lagt inn noen bilder fra tur på Bredalsholmen i dag også..

Ta gjerne en tur inn og titt, og vi blir fortsatt VELDIG glade for meldinger i gjesteboken :lol:

Skrevet

i Kristiansand, eller litt utenfor Kristiansand i et område som heter Vågsbygd. Masse flotte turområder her! Takk for all ros, ble så fornøyd selv også, denne gangen...

Jobber med julelayout i tankene :D

Skrevet

Synes siden din er veldig fin :D

Det er noe nytt og originalt over den :P

Hvor er det du har laget den?

Jentene dine er Herlige, gjesteboken signert :D

Skrevet

Enig med deg Julie!

Man må stå for det man mener!

(om det skulle være meg som kom nærat at jeg ikke likte den (noe jeg ikke trur det er) så må jeg i alle fall få si at da trykte jeg feil... Men er 99% sikker på at det ikke var meg :))

Skrevet

Siden er laget i en kombinasjon av html og wysiwyg opplegg - mest html, og har da brukt tabeller og iframes :) Takker for all ros og mange hyggelige meldinger i gjesteboken! Nå håper jeg det ligger snø på Hamar så jeg kan få tatt noen bilder til julelayouten :D

Skrevet
Siden er laget i en kombinasjon av html og wysiwyg opplegg - mest html' date=' og har da brukt tabeller og iframes :) Takker for all ros og mange hyggelige meldinger i gjesteboken! Nå håper jeg det ligger snø på Hamar så jeg kan få tatt noen bilder til julelayouten :D[/quote']

Er nok ingen snø på Hamar nei... Kanskje det kommer i morra? Det hadde i såfall vært kjempe bra! :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...