Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bergen


Yodel

Recommended Posts

  • Svar 186
  • Created
  • Siste svar

All honnør til NKK, til sporty dommere som stiller opp på kort varsel, og forhåpentligvis smidige utstillere som skjønner at ashes happen.

:icon_confused:

Honnør til NKK, dommere og andre som bidrar til at man får fullført arrangementet!

Lykke til til alle som skal stille i helgen :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trooor ikke Per Kr. Andersen har dømt aussie offisielt før? Han var satt opp som aspirant på Bjerke i fjor, men jeg kan ikke huske at det var aspirant der.. Stilte jo ikke selv bortsett fra BIR/BIM, men så på under rasebedømmingen.

Jo han hadde en elev (eller noe) inni ringen med seg på Bjerke. Men fant ikke vi ut at det var dommeren jeg hadde hatt i ringen min? Altså en NZ dommer?

Lykke til i morgen! Huske å sende rapporter alle mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh. Jeg er så spent!! Sendte avgårde Luna med Soppen i går. Synnøve skal stille henne. Tipper de går inn cirkus 12.00 i dag...

Tenk om Luna fikk storcertet *drømme*

Hun HAR fått ck før, men for det meste kun ren 1, så nå er jeg spent...

Hun går jo som eneste basselusk.

Tromme med fingrene og titte på tlf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo han hadde en elev (eller noe) inni ringen med seg på Bjerke. Men fant ikke vi ut at det var dommeren jeg hadde hatt i ringen min? Altså en NZ dommer?

Lykke til i morgen! Huske å sende rapporter alle mann!

Han hadde ihvertfall ikke sett Tíbrá før virket det som, og jeg tror neppe det var han som var aspirant på Bjerke, jeg hadde nok husket det. Han falt ihvertfall pladask for henne, så han må vi huske på :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...