kobra_love Skrevet 5. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2005 Hei Er det noen som vet hvor mye det koster å kasterere en hann hund? Er vel kanskje litt forskjellige priser, men jeg trenger bare ca pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 5. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2005 Tja jeg tror dette er mye forskjellig fra dyrlege til dyrlege.. Du kunne jo ringe ned til din dyrlege og høre om prisen Skal du ha kastereret din hund? Hvis ja, Hva er din grund for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 5. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2005 har ikke hun bare tisper dA?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anca Skrevet 5. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2005 Dette har jeg også lurt på... Har hørt mye rart om alder, noen sier at man bør gjøre det mens de er ung, mens andre sier at man bør vente til de er voksne? :? Litt forvirret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 5. Februar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2005 Hehehe.... ja jeg har bare tisper, men jeg skal kanskje (bare kanskje) overta en collie gutt på 7 år, og er redd for tyvparringer! Alderen hadde jeg faktisk ikke tenkt på!!! :? Kanskje det ikke er så lurt lenger, men det er ingenting som er bestemt, og det er ikke sikkert at vi skal ha han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 5. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2005 Dyrlegen vår tok ca 3500 kr, viss jeg ikke husker helt feil... Vi fikk igjenn på forsikringen siden han hadde bare en testikkel i pungen, og en i buken. Vår lille Einstein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 6. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2005 Dyrlegen vår tok ca 3500 kr, viss jeg ikke husker helt feil... Vi fikk igjenn på forsikringen siden han hadde bare en testikkel i pungen, og en i buken. Vår lille Einstein Haha Sånn er det en på skolen min som har òg Vi har ikke kastrert noen, så jeg vet sannelig ikke :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilia Skrevet 6. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2005 Den var streng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 6. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2005 Dyrlegen vår tok ca 3500 kr, viss jeg ikke husker helt feil... Vi fikk igjenn på forsikringen siden han hadde bare en testikkel i pungen, og en i buken. Vår lille Einstein Fikk du igjen noe av kjøpsummen fra oppdretter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 6. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2005 Jepp, hadde det i kontrakten Vi rådførte oss også med oppdretter før vi gjorde det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar