Gå til innhold
Hundesonen.no

Kasterering

Recommended Posts

Skrevet

Tja jeg tror dette er mye forskjellig fra dyrlege til dyrlege.. Du kunne jo ringe ned til din dyrlege og høre om prisen :lol:

Skal du ha kastereret din hund?

Hvis ja, Hva er din grund for det? :D

Skrevet

Dette har jeg også lurt på...

Har hørt mye rart om alder, noen sier at man bør gjøre det mens de er ung, mens andre sier at man bør vente til de er voksne? :? Litt forvirret...

Skrevet

Hehehe.... ja jeg har bare tisper, men jeg skal kanskje (bare kanskje) overta en collie gutt på 7 år, og er redd for tyvparringer!

Alderen hadde jeg faktisk ikke tenkt på!!! :? Kanskje det ikke er så lurt lenger, men det er ingenting som er bestemt, og det er ikke sikkert at vi skal ha han! :lol:

Skrevet

Dyrlegen vår tok ca 3500 kr, viss jeg ikke husker helt feil... Vi fikk igjenn på forsikringen siden han hadde bare en testikkel i pungen, og en i buken. Vår lille Einstein :wink:

Skrevet
Dyrlegen vår tok ca 3500 kr, viss jeg ikke husker helt feil... Vi fikk igjenn på forsikringen siden han hadde bare en testikkel i pungen, og en i buken. Vår lille Einstein :wink:

Haha :lol:

Sånn er det en på skolen min som har òg :D

Vi har ikke kastrert noen, så jeg vet sannelig ikke :?

Skrevet

Fikk du igjen noe av kjøpsummen fra oppdretter?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...