Gå til innhold
Hundesonen.no

På brødskiven


Akita

Recommended Posts

Er nysgjerrig på hva dere har på brødskivene deres? Og er det noen knase kombinasjoner?

Her går det i feks:

Nugatti og ost

Leverpostei og agurkmix

syltetøy og majones ( Pappa sin kombi )

Bare et par eg kom på, men er klar for noe nytt etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Er nysgjerrig på hva dere har på brødskivene deres? Og er det noen knase kombinasjoner?

Her går det i feks:

Nugatti og ost

Leverpostei og agurkmix

syltetøy og majones ( Pappa sin kombi )

Bare et par eg kom på, men er klar for noe nytt etterhvert!

Seriøst?! :icon_redface::devilbanana::lol: Altså jeg elsker majones på mye, men ved syltetøy der går grensa. Leverpostei og majones, egg og majones, salami og majones, tomat og majones..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min spiser skinkeost og salami. Ellers er det vel ikke så mange rare kombinasjoner, men jeg hadde en venninne som spiste hvitost og nugatti før. Ble aldri helt klok på det. :icon_redface:

Forresten: Når jeg var mindre spiste jeg brunost og hvitost på samme brødskive. :devilbanana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunost med syltetøy

Leverpostei og sylteagurk (eller sure agurker osm jeg kaller det)

Salami og majones

En jeg kjenner spiser peanøttsmørr og nugatti. Jeg tør ikke smake fordi jeg ikke liker peanøttsmør.

Onkelen min spiser brunost med banan. :icon_redface:

Og så har jeg en venn som pøvde å ha brunost på toast...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kombinasjoner:

Gomme og pølse (det er kjempegodt!)

Nugatti og Peanøttsmør

Syltetøy og hvit/brunost

Nugatti med Banan (Noe kvalmende i større mengder :icon_redface: )

Nå må du hjelpe en stakkars stril. Gomme?

Føler nugatti og ost er ganske vanlig. Utrolig godt er det iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser egentlig ikke brød jeg da, bare knekkebrød (litt overømfintlig for gjær), men jeg elsker fiskepålegg (makrell osv.) også er min store svakhet ost i alle fasonger, og gjerne muggost, så jeg er nok ganske så kjedelig egentlig, det er som regel en eller annen type fisk eller ost. Innimellom får jeg dilla på brunost og syltetøy, men det går alltid over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser ikke så mye brødmat, og har ingen sære påleggsvaner lengre. Men før syntes jeg det var himmelen å få en brødskive med peanøttsmør og nugatti på :icon_redface:

Ex'en derimot... Han spiser brødskiver med leverpostei, italiensk salat, kaviar og ost. Yummy? :devilbanana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen rare kombinasjoner her, men elsker brunost (helst geitost) med syltetøy, spesielt eplegelé, eller rett og slett epleskiver.

Ellers går det mye i egg og diverse fisk, gjerne sammen. F.eks kokt egg eller eggerøre med røkelaks eller kokt egg med sild eller ansjosbiter (nå høres jeg kanskje litt eldre ut enn jeg er :icon_redface: ..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min og Elvis sin favorittkombinasjon: Syltetøy, banan og peanøttsmør. Det har jeg vokst opp med, og eeelsker. Deres kombinasjoner var jo helt syke. Eeew :icon_redface::devilbanana:

Det bruker jeg også, kjempegodt! :lol: Men det MÅ være jordbærsyltetøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke de tradisjonelle, søte kombinasjonene. Her er favorittene skikkelig grovt brød med laks, majones og agurk, med spekeskinke og rømme eller med fersk mozzarella, tomat og balsamicodressing :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...