Gå til innhold
Hundesonen.no

De forskjellige googlene!


SoppenCamilla

Recommended Posts

Visste dere at det finnes mange forskjellige googler? Ikke? Det visste jeg! Derfor lager jeg en egen tråd om det, for å underholde dere. Si takk!

Mystery google - man søker på noe, men får opp det personen før en søkte på! Man kan finne mange morsomme beskjeder der.

Purpoogle - for de litt mer feminine

Blackle - for strømsparerene

Minigoogle - Too small to use

Epic google - Too big to use

Jeg vet det er fler, men jeg gidder ikke leite, har for treigt nett. Kanskje noen andre vet om fler?

Gewgle.com og Foofle.com, prøv selv!

Let me google that for you = en genial side for de som blir spurt om ting som tar tre sekunder å google.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan da ikke være seriøst at DET har noen søkt på? Undres på hva man har vært ute etter dah... :D

Altså, de som bruker Mysterygoogle (og som vet hva den er til) søker jo ikke på ting de lurer på. De søker jo på det de vil at nestemann skal lese. Jeg har fått "missions" der før, og lest om andre som har sendt ut forskjellige missions og at folk som har lest disse har ringt de og sunget Hakuna Matata. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, de som bruker Mysterygoogle (og som vet hva den er til) søker jo ikke på ting de lurer på. De søker jo på det de vil at nestemann skal lese. Jeg har fått "missions" der før, og lest om andre som har sendt ut forskjellige missions og at folk som har lest disse har ringt de og sunget Hakuna Matata. :wub:

Nei, selvfølgelig gjør man jo ikke det! Hihi, sææært! Og potensielt gøy! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, selvfølgelig gjør man jo ikke det! Hihi, sææært! Og potensielt gøy! :wub:

Yees! Menne, jeg håper dere er smarte nok til at jeg ikke trenger å advare dere, men jeg gjør det allikevel! Det fins idioter på Mysterygoogle også, og jeg vil ikke ha noen sure miner for at dere har fått virus fordi dere ikke leser linker og tenker før dere trykker på de! Altså: Ikke trykk på linker som kommer opp på Mysterygoogle hvis ikke dere er sikre på hva det er, mkay?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yees! Menne, jeg håper dere er smarte nok til at jeg ikke trenger å advare dere, men jeg gjør det allikevel! Det fins idioter på Mysterygoogle også, og jeg vil ikke ha noen sure miner for at dere har fått virus fordi dere ikke leser linker og tenker før dere trykker på de! Altså: Ikke trykk på linker som kommer opp på Mysterygoogle hvis ikke dere er sikre på hva det er, mkay?

Selvfølgelig er ALT din skyld da! *smile fornøyd* :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man har behov for å søke på flere ting på en gang er www.googlegooglegooglegoogle.com grei å ha. 4 "forskjellige" google søkemotorer i et vindu og de jobber hver for seg :)

Så har du også Doogle som er den Irske "versjonen" av google. Den legger til typiske irske avslutninger på hva enn du søker på. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den desidert sikre vinneren som jeg bruker hver eneste dag og er startsiden min i nettleseren...

iGoogle

(Personlig startside man kan vise , gmail, nyheter, blogger, kalender, valuta, værmelding osv. Helt etter eget ønske... )

Og man kan endre utseende på google som man ønsker

Og denne er godt gjemt (original google)

Google H4x0r

Alle sider som har rare adresser er ikke google's eget produkt..

Bare hjemme-mekk sider med søkemotor, mye genialt ute å går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
    • Så denne tråden nå og vil bare skyte inn noe; Det er altfor tidlig å forvente noen som helst grad av renslighet for en valp på den alderen. Den har ikke rukket å utvikle blærekontroll nok til å engang vite i forkant når den må på do. Den vet det ikke før den plutselig tisser seg ut. Nå er det en stund siden du skrev innlegget, og jeg antar at du har begynt å se forbedringer på denne fronten den siste tiden?    
    • Jeg har latt oppdretter bestemme valp til meg. Også da det sto mellom 2 av forskjellig farge, og jeg helst ville ha en av dem. Men jeg tenker at det er greit å si ifra til oppdretter at man ønsker seg en spesiell farge.  En venninne kjøper nå en valp. Hun bestilte den mørkeste valpen, for den syns hun var penest. Oppdretter sa at det ikke var valpen som passet best min venninne. Men hun fikk kjøpe den likevel. Regner med at det går greit uansett  👍
    • Stakkars lille Izuba ❤️ og deg  Jeg har av og til sett huggorm når vi har vært på tur. Og da har gjerne bikkja allerede passert den på stien 😱 Det har gjerne gått bra fordi hunden ikke har tråkket på den, eller prøvd å snuse/sjekke hva den er. Liker ikke hoggorm når jeg er på tur med hunden 😧
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...