wenche89 Skrevet 25. Januar 2010 Rapporter Skrevet 25. Januar 2010 Jeg bor i lørenskog med min whippetjente på 3 mnd og rottweiler på 4 år:) Er det noen der ute som vil være med å leke?
armagnac Skrevet 25. Januar 2010 Rapporter Skrevet 25. Januar 2010 er en litten bit fra meg til lørenskog, men om vi kan møtes på halv-veien kan vi jo få til no kan sikkert få med søstra mi også
TonjeRA Skrevet 25. Januar 2010 Rapporter Skrevet 25. Januar 2010 Jeg kan bli med jeg vettu søstersen...Lille Aimee har godt av å treffe nye hundevenner etterhvert...
armagnac Skrevet 25. Januar 2010 Rapporter Skrevet 25. Januar 2010 Jeg kan bli med jeg vettu søstersen...Lille Aimee har godt av å treffe nye hundevenner etterhvert... Ja koselig om dere ville vært med GD på date med whippet da tenker jeg de blir grove i forhold kjenner jeg gleder meg alt Wenche89 kan du ikke bare si en dato?? Edit: Hvis søstersen blir med kan vi sikkert komme til dere for da slipper jeg å surrerundt aleine i bilen, ikke veldig kjent borti der
TonjeRA Skrevet 25. Januar 2010 Rapporter Skrevet 25. Januar 2010 Ja koselig om dere ville vært med GD på date med whippet da tenker jeg de blir grove i forhold kjenner jeg gleder meg alt Wenche89 kan du ikke bare si en dato?? Edit: Hvis søstersen blir med kan vi sikkert komme til dere for da slipper jeg å surrerundt aleine i bilen, ikke veldig kjent borti der Haha...er med jeg vettu... Skal nok få rota oss fram på et vis... Pleier å klare det vi...
armagnac Skrevet 25. Januar 2010 Rapporter Skrevet 25. Januar 2010 Vi er ihvertfall med Wenche:) Skal du ha med dobbis?? da vil jeg kose og klappe, de er jo bare så stilige å se på Søstersen: vi får ta med gps'n
rottmaneier Skrevet 25. Januar 2010 Rapporter Skrevet 25. Januar 2010 Skal du ha med dobbis?? da vil jeg kose og klappe, de er jo bare så stilige å se på Søstersen: vi får ta med gps'n Han går ikke så godt overrens med hannhunder, men han kan jo være med å evt. få hilse på GD`en din? Ellers tar jeg med meg gårdshunden også
armagnac Skrevet 25. Januar 2010 Rapporter Skrevet 25. Januar 2010 Han går ikke så godt overrens med hannhunder, men han kan jo være med å evt. få hilse på GD`en din? Ellers tar jeg med meg gårdshunden også Ja, seff får han hilse på ho Kita er veldig snill med andre, stor pyse egentlig blir det ikke bare tisper?? Aimee (søstersen sin GD), whippeten og Kita?? hvis ikke rottisen er gutt da også dine noen som er glemt da??
wenche89 Skrevet 25. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Januar 2010 Så hyggelig:) Rottisen er gutt, men han trenger ikke bli med. Vi har hatt treff ved nebbursvollen i lillestrøm tidligere, veldig fint der:) Når passer det for dere? Har du hørt med dine venner Kristine:)?
armagnac Skrevet 25. Januar 2010 Rapporter Skrevet 25. Januar 2010 Så hyggelig:) Rottisen er gutt, men han trenger ikke bli med. Vi har hatt treff ved nebbursvollen i lillestrøm tidligere, veldig fint der:) Når passer det for dere? Har du hørt med dine venner Kristine:)? jeg og søstersen skal på utstilling neste helg og 20.-21. februar, ellers er vi ledige gleder oss til å møte nye hunde-entusiaster med spennende raser :blink: skal nok alltids finne fram i Lillestrøm det er ikke så langt unna heller
Wanderlust Skrevet 25. Januar 2010 Rapporter Skrevet 25. Januar 2010 Mulig jeg også slenger meg med om det blir i Lillestrøm, og en dag det passer
Bambi Skrevet 25. Januar 2010 Rapporter Skrevet 25. Januar 2010 Jeg bor på Lindeberg, ved furuset så jeg er gjerne med på lek vi kunne jo møttes ved mariholtet der en dag?
wenche89 Skrevet 26. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Januar 2010 Så hyggelig at så mange vil være med. Er det noen som er opptatt tirsdag om en uke på dagtid?
armagnac Skrevet 26. Januar 2010 Rapporter Skrevet 26. Januar 2010 Så hyggelig at så mange vil være med. Er det noen som er opptatt tirsdag om en uke på dagtid? Jeg jobber stort sett på dagtid litt varierende da jeg driver selvstendig men er en del på tirsdag, søstersen jobber også Hva med første helga i februar? enten 6. eller 7. blir det da
Bambi Skrevet 26. Januar 2010 Rapporter Skrevet 26. Januar 2010 Jeg jobber stort sett på dagtid litt varierende da jeg driver selvstendig men er en del på tirsdag, søstersen jobber også Hva med første helga i februar? enten 6. eller 7. blir det da Da har ikke jeg mulighet desverre. Skal feire bursdag og 5 års forhold da
armagnac Skrevet 26. Januar 2010 Rapporter Skrevet 26. Januar 2010 mhm skjønner:) Siste helga i februar da?? det er en stund til, slik at folk kan holde av den helga?? koselig om alle som har vist interesse får kommet
wenche89 Skrevet 26. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Januar 2010 Hvordan er det på lørdag 30 januar da? Min hjemmeside
Bambi Skrevet 26. Januar 2010 Rapporter Skrevet 26. Januar 2010 Da er det exporama utstillingen, så jeg skal dit, både lørdag og søndag. Jeg kan egentlig ikke noen helger fremover Ihvertfall ikke før 1mnd ca
Blondiemamma Skrevet 26. Januar 2010 Rapporter Skrevet 26. Januar 2010 Jeg blir også med hvis en av søstrene har en ekstra plass i bilen sin til meg og min gedigne vovs
wenche89 Skrevet 26. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Januar 2010 Men kan ikke de som vil være med på treffet skrive de dagene de kan i neste uke da:)? Jeg kan alle dager, hele dagen:) Min Hjemmeside
armagnac Skrevet 26. Januar 2010 Rapporter Skrevet 26. Januar 2010 Blondie: ja dit skal vi også NGDK som arrangerer den ene dagen Blondiemamma: det skal nok ordne seg regner med jeg har fått den nye bilen min til da Jeg kan på torsdag, fredag, lørdag og søndag hele dagen for min del da tar jeg ikke på meg no arbeid, før det er bestemt dag
rottmaneier Skrevet 26. Januar 2010 Rapporter Skrevet 26. Januar 2010 Så bra! nå var det jo mange som ville være med:) Wenche: jeg pratet med hun ene, og hun var ledig søndag etter kl. 15. Men hvis det ikke passer, så er det sikkert andre dager det passer også Jeg kan nå til helgen, og jeg kan neste helg. 13 og 14 feb skal også vi på utstilling Siste helgen i feb, hvem datoer er det? ikke Bø helgen vel? Edit: neste uke kan vi være med på dagtid tirsdag, torsdag, fredag, lørdag og søndag:)
wenche89 Skrevet 26. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Januar 2010 Kan vi ikke avtale på søndag kl 15 utenfor nebbursvollen, så kan vi ha flere treff også Så hvem blir med på søndag kl 15:)?
Wanderlust Skrevet 26. Januar 2010 Rapporter Skrevet 26. Januar 2010 Jeg kunne kommet på dagtid torsdag neste uke utenfor Nebben.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar