Midas Skrevet 22. Januar 2010 Rapporter Skrevet 22. Januar 2010 Søstra mi tok noen bilder når vi var på utstillingen i Letohallen. Dere får bare være litt overbærende med handlingen, det er ikke det beste jeg har sett Så er det noen bilder av det nye stæsjet jeg bestilte til Dina fra en dansk nettbutikk hvor de hadde MYE fint! En veldig nervøs ekvipasje Dina hilser på dommeren "Kan vi ikke bare dra hjem mamma?" Litt prøving på oppstillingsbilder hjemme, var ikke så lett å ta bilde når jeg sto foran henne liksom... Her er Dina strålende fornøyd med sin nye ullgenser og halsbånd Halsbånd til pinschersnuppa (når hun blir stor ) Likt halsbånd til Dina Ble litt mange dette
Gjest Skrevet 24. Januar 2010 Rapporter Skrevet 24. Januar 2010 Gøy å se bilder fra utstillingen, syntes det så bra ut jeg
Midas Skrevet 24. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Januar 2010 Ble liksom ikke så mange bra bilder når jeg stilte fordi hun som tok bilder visste nok ikke helt hvilke bilder jeg ville ha. Gleder meg allerede til å stille henne igjen i februar
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar