Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur Østfold:)


sham

Recommended Posts

Hei folkens :whistle:

Jeg, TonjeRA og armagnac skal treffes på førstkommende søndag (vet ikke helt hvor egentlig?) og lurer derfor på om det er noen flere som vil bli med? :ahappy:

Det hadde vært veeeeeldig koselig :argue:

Blir vel mest sannsynlig i indre gokk :innocent: haha men har plass i bilen til flere fra Moss :thumbs:

Så kom igjen, bli med :cheer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å bli med, men jeg bor kanskje litt vel mye i indre gokk? (og har ikke bil...)

Så koselig da :innocent:

Hvor bor du hen da? Vet at de andre bor i Akim/Skiptvedt området iallefall, er det for langt unna for deg? Vi trenger jo ikke å dra ditt heller vi :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bli med alle som kan :innocent: Kjempe koselig :whistle:

haha er blondie høyløpsk, kan tror Tassen har lyst på henne da iallefall :ahappy: hehe

Hvor er dere lyst til å møtes da? Jeg har bil så er ikke noe problem å dra til steder. Folk kan som sagt sitte på med meg også :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at det er så mange som vil være med! :whistle:

Jeg er ledig hele søndag, og bilen er endelig i orden, så det er bare å si når og hvor det blir! :ahappy: I'll be there! :thumbs:

Jeg er også ledig hele søndagen, men helst ikke så tidlig da jeg kanskje ikke er heelt i form på morgen :argue:

SÅ hvor skal vi møtes folkens?:innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ledig hele søndagen, men helst ikke så tidlig da jeg kanskje ikke er heelt i form på morgen :whistle:

SÅ hvor skal vi møtes folkens?:innocent:

Spørs vel om vi skal gå tur eller bare være på et sted? Jeg syns kanskje det beste er å gå tur, for ting kan bli litt hett noen ganger hvis vi bare står stille :ahappy:

Bør i så fall være et sted det er lite folk på en søndag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs vel om vi skal gå tur eller bare være på et sted? Jeg syns kanskje det beste er å gå tur, for ting kan bli litt hett noen ganger hvis vi bare står stille :whistle:

Bør i så fall være et sted det er lite folk på en søndag?

Enig. Jeg syntes også vi skal gå tur :innocent: Vet du om noe sted TonjeRA? eller du SiriogDiego?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt være i Skjetve...:whistle: Har en nedlagt barnehage rett ved lysløypa, så da er det muligheter for å slippe dem i barnehagen og å gå i lysløypa for de som ønsker det...:ahappy:

Ja det er greit for meg hvis det er greit for de andre:)

Stakkar blondie, hun vil jo på treff hun også. Kan du ikke bare sette på en liksom snopp da? :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er greit for meg hvis det er greit for de andre:)

Stakkar blondie, hun vil jo på treff hun også. Kan du ikke bare sette på en liksom snopp da? :wub:

Vi får dytte i en henne en OB og en strapp on... :lol::):D

Vi kommer ikke likevel. Diego har blitt syk. Veterinæren viste ikke hva det var, men sa da det ikke var smittsomt. Jeg tar ikke sjansen på at det ikke er smittsomt så lenge de ikke vet hva det er.

Dere får ha en fin dag :D

Neimen stakkars liten da.. God bedring Diego :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer ikke likevel. Diego har blitt syk. Veterinæren viste ikke hva det var, men sa da det ikke var smittsomt. Jeg tar ikke sjansen på at det ikke er smittsomt så lenge de ikke vet hva det er.

Dere får ha en fin dag :wub:

Dakar gutten da! Masse god bedring fra Ailo og Aimee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...