Gå til innhold
Hundesonen.no

Vårt første kull


PhoNuLi

Recommended Posts

Nå er det forhåpentligvis ikke lenge til Phoebe skal parres :frantics: Det eneste vi venter på er løpetiden (som er litt sent ute). Hannhunden er funnet og jeg er strålende fornøyd med hvordan han ser ut! Dette blir spennende!

Den vakre hannen:

http://www.gosbackens.se/

Oliver-som-09.jpg

Oliver15m-1.jpg

Og min kjære Phoebe:

http://www.joyland.biz/Joyl-own.html

sorthvitt1.jpg

hei1332.jpg

n588909817_1226833_8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det blir veldig spennende, og jeg synes Oliver er kjempe flott. Akkurat slik jeg hadde sett for meg :frantics: Hvordan er gemyttet på Oliver, dere som kjenner til han?

Det er vi som skal ha kullet! :frantics: Frister lite å gi fra meg Phoebe så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye planer, ny hannhund!

Phoebe skal visst til Sverige heller, neste helg :wub:

Så langt er det denne hunden som hun skal parres med:

http://www.pmqualitys.se/hundar/visa_hund.php?hund=71

Men ingenting er helt bestemt enda. Jeg er så spent!

Flott hannhund :lol: Men hvorfor byttet dere i siste liten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt sikker, er oppdretteren som styrer med dette. Men jeg tror det var fordi hun skulle til Sverige ogbruke denne hannhunden (eller en annen fra samme oppdrett?) på en annen tispe. Denne tispen og Phoebe fikk løpetid samtidig, og da kunne hun like gjerne ta med seg Phoebe også :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Caroline :lol: Jeg synes han var hvikelig flott! Typisk hannhund. Klarer ikke helt bestemme meg for hvilken av disse to jeg likte best, synes det var utrolig nydelige begge to, på forskjellige måter. Men valpene blir nok nydelige uansett :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jostein

Oliver Twist er en fantastisk flott hannhund, så jeg synes det er kjempemoro at dere skal bruke ham. Han beveger seg som en drøm og er en skikkelig HANNhund. :lol:

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var Phoebe dratt til Sverige. Må innrømme at som den overfølsomme hundeeieren jeg er, så synes jeg det var forferdelig å se hun ble tatt motvillig inn i bilen. Tanken på å ikke se henne før onsdag fikk meg til å gråte noen tårer :aww: Men det kommer i hvertfall noe godt ut av dette etterhvert, og jeg er sikker på at Phoebe kommer til å storkose seg på tur.

Takk Paien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var Phoebe dratt til Sverige. Må innrømme at som den overfølsomme hundeeieren jeg er, så synes jeg det var forferdelig å se hun ble tatt motvillig inn i bilen. Tanken på å ikke se henne før onsdag fikk meg til å gråte noen tårer :aww: Men det kommer i hvertfall noe godt ut av dette etterhvert, og jeg er sikker på at Phoebe kommer til å storkose seg på tur.

Takk Paien :)

Samme er jeg.. Leverte Marco hos oppdretteren sin i sommer, han skulle passe han en uke mens jeg var i syden. Alle hundene var ute i hagen også skulle jeg dra da, åpnet porten og lukket den bak meg.. Marco peip og prøvde intenst å hoppe over eller under porten.. Merka det svidde litt bak øya og i hjertet mitt da.

Men det her blir jo spennende da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parringen i dag gikk bra, men de skal prøveigjen i morgen for sikkerhetsskyld :lol:

Phoebe kommerhjem på torsdag, og jeg teller nermest minutter, gleder meg veldig til å se henne igjen!

Det håper jeg også, Fantasia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble (desverre) ingen av hannene over, men oppdretter endte opp med å bruke han her: http://www.pmqualitys.se/hundar/visa_hund.php?hund=72

Søt hund, men personlig liker jeg dem best så lyse som mulig. Men han her hadde bedre kropp og hode, så resultatet blir vel bra uansett :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke hun parret med hann nummer 2? :whistle:

Kan jeg spørre hvorfor dere skifter slik? :wub:

Hun skifter fordi hun finner noen hun synes er bedre for Phoebe eller penere. Ingenting var vel egentlig helt bestemt, hun skulle kikke litt mer da hun kom til Sverige :aww:

Er Phoebe hos dere Caroline? Håper hun har det bra, savner henne og gleder meg veldig til hun kommer hjem :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...