Gå til innhold
Hundesonen.no

Go'este bebissene :-)


Nangijala

Recommended Posts

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Ha ha, ja drama er det nok av støtt ;-) Man kjeder seg sjelden når man har med folk og dyr å gjøre.... :blink:

Ja, kelpie som er frisk og snill av hunnkjønn tas i innbytte :wub:

-Må ikke spise katter :ermm:

-jage hester eller :blink:

-krangle med andre hunder :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Er det mulig å være så søt da...???? :) *dåne*

Skrekkelig søt på bilder er han, men tro meg "live" er han ikke alltid like søt. Han har slikt å føre og slitk å gjøre så han gjør det meste egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrekkelig søt på bilder er han, men tro meg "live" er han ikke alltid like søt. Han har slikt å føre og slitk å gjøre så han gjør det meste egentlig.

Joho, han er verdens søteste live også for tenk! Kule Al. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere ganger sett Nangijala hunder i blader og slikt. Er de fra ditt oppdrett? :)

Valpene er i alle fall kjempefine! :)

Takk, ja det er mitt oppdrett fra "tidenes morgen" dvs. 1990.

Ingen andre innblandet mener jeg ;-) Så da får man ta både æren og skylda selv ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joho, han er verdens søteste live også for tenk! Kule Al. :lol:

Ja, ikke sant ! Kan jo ikke bli stort søtere enn dette :-) :)

Og litt "busy" med diverse "prosjekter" :lol: er jo bare sjarmerende.... eller ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! Denne tråden har ikke blitt mindre farlig siden sist! :) Al høres ut som min type hund, meeeen skalikkehahannhund-skalikkehahannhund, hehe. Skal forøvrig ikke ha ny hund med det første heller, så jeg løper ut igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ! Ja, Al er nok en hund som mange hadde likt, men det ER en aktiv liten sak ;-)

Til helga skal han kanskje på utlån til en familie med en Jack russel tispe,

så da får han nok kjørt seg ;-)

Tirsdag lettet flyet med Ged som skal til Australia. I dag "nyter" han en dag i frihet i Singapore før neste etappe til Melbourne går.

Stakkar små, det er ikke småtteri vi utsetter de for !

Jeg er alltid "tøff i trynet" frem til jeg står på Gardemoen og vet'en skal forsegle buret, og det er ingen vei tilbake. Da er jeg ikke noe særlig høy i hatten lengre :-(((

Rart å sende avgårde en valp som man ALDRI får se igjen.

I tillegg er den proppet med gift før den reiser, ikke mindre enn 2 behandlinger mot flått ! Det er vinter her altså ! Er ikke glad i Exspot i det hele tatt da jeg har sett alt for mange hunder får hårløse flekker der det blir injisert (våteksem-aktig). Og det er nok ikke så snilt mote leveren å få alt dette i seg.

I tillegg skal den "låses" inne i 1,5 døgn før den er fremme i Singapore og kan komme ut å gjøre fra seg og strekke på bena. Man lurer noen ganger på hva i helv.... man driver med !

Når han er fremme i Australia bærer det rett i karantene en mnd. før han endelig kan forenes med sin forvertfamilie og deres andre groenendael.

Venter spent på å høre hvordan alt har gått med han, og er takknemlig for å bo i et land hvor vi nå kan få inn valper ved 8-12 uker så de slipper slike prøvelser i starten.

Bilde av Ged dagen før han reiste:

27186_1179363659301_1684459348_343297_3760043_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Klart det :-)

Lille skjønne "Duck" flyttet i dag, så da er det "bare" Al igjen.

Han er jo ikke bare-bare, derfor "" ;-)

Tenker nok du blir fan av papsen og jeg ;-)

E

Valpene måtte jo bare bli helskjønne med så vakre foreldre! Spesielt fan av moren :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var endelig australieren ute av "fengsel" :-) Han holdt koken i 8 timer før han endelig sloknet ! Får håpe ikke det setter standarden, for da får de ikke tid å gå på jobb, for de må underholde han ;-) Han har nok savnet litt sosial omgang med både folk og dyr stakkar !!

Det ER en brutal verden, har ikke bare god samvittighet for å utsette en liten hund for sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...