Gå til innhold
Hundesonen.no

Go'este bebissene :-)


Nangijala

Recommended Posts

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Ja, noen bilder blir bare for grove for enkelte, sånn er det :-)

Hvordan går det med den siste "schtøggingen" din da ? Stilt ut ?

Syns ikke noe om disse valpebildene, jeg. Det burde ikke være lov å legge dem ut, schtøgge er dem også..! (Særlig! :wub: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noen bilder blir bare for grove for enkelte, sånn er det :-)

Hvordan går det med den siste "schtøggingen" din da ? Stilt ut ?

Ja, jeg blir virkelig provosert, kan da umulig være nødvendig med alle disse bildene??!

Fra spøk til revolver - Min "ekling" er ikke stilt siden hun gikk i valpeklassen. Hun trenger litt tid på å gro seg til. Hun er veldig lik sin mor og har nok potensiale til å bli en vakring. JEG syns hun er fin og fjong hvertfall, hehe..

Så nå i ventetiden på egen karriere, rusler vi rundt og ser på dere andre så lenge.. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje enkelte tråder skulle hatt fareskilt med en søt liten puppis inni trekanten...

Se opp !

*nikker*

Men egentlig burde det rekke å tenke på det (u)dyret jeg har for at det skal være avskrekkende og i det hele tatt tenke på en valp.

Jeg mener, en til som Zorro så kunne dere hentet de hvite genserene med knyting på ryggen :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjersti: Ikke lenge til du er valpesyk tenker jeg :-) Det skal bli så spennende !! Gleder meg jeg også ;-) Kosekosekose mallemave !!

Anita: Nei, de er schtögge sa du jo ;-) Gullungene mine.... gooooosssse gooseee

Well, det var vel egentlig litt skryt, for nå er det mer bitebite-riveslite det går i, så en må nesten ta for seg en og en om det skal bli noe kos :-)

Vet'en kommer i morgen, så da begynner de å bli reiseklare.

Om alt går etter planen skal 2 bli riktig langveis-farere, en bli svenske, 2 norrmän og 2 hanner er enda uten noen fast retning i livet. Den ene en supersøt, men ikke så vakker liten tass som bare er verdens hyggeligste bebis.

Den andre er en litt spesiell kar med attitude, så det gjelder å finne rett sted til han.

Så de som skule ha familiehund som ikke fikk kjøpe for noen uker siden, kunne ringt igjen nå til han lille da ;-)

Så er det når man er en bitch og sier nei, noen tar faktisk et nei for et nei, ha ha !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjersti: Ikke lenge til du er valpesyk tenker jeg :-) Det skal bli så spennende ! Gleder meg jeg også ;-) Kosekosekose mallemave !

Anita: Nei, de er schtögge sa du jo ;-) Gullungene mine.... gooooosssse gooseee

Well, det var vel egentlig litt skryt, for nå er det mer bitebite-riveslite det går i, så en må nesten ta for seg en og en om det skal bli noe kos :-)

Skal du ha mallekull og skal Kjesti ha mallebaby snart?? Dere prater jo bare i koder, umulig å følge med ass.. *S*

Ja, jeg sa de var schtøgge, men det er så lenge siden atte, nå er de jo bare helt forferdlig schjønne..! Hele pirajaflokken!! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha mallekull og skal Kjesti ha mallebaby snart?? Dere prater jo bare i koder, umulig å følge med ass.. *S*

Ja og nei :wub:

Jeg skal forhåpentligvis snart ha ny mallevalp :whistle: , men det er ikke et kull fra Emte. Hun har jo dessverre sluttet med maller :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...