Gå til innhold
Hundesonen.no

Amalie trimmebord


Recommended Posts

Nå har jeg mottatt stellebordet som jeg bestilte fra nettdyret.no :wub:

Det virker til å være skikkelig, står støtt og tilsynelatende god kvalitet. Tok bare tre dager fra jeg bestilte til jeg fikk det i posten (fraktfritt!). Kan legge ut noen bilder i tilfelle noen andre her er interessert i å bestille senere. Bordet kostet 1589,-

dsc05162w.jpg

dsc05172e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser støtt og fint ut. Og slike holder jo nærmest for evig - hvis man ikke glemmer dem utendørs en vinter, eller noe slikt..

Mitt trimmebord ble kjøpt i 1982 (muligens 1983) og er støtt som fjell - og ser ikke så veldig slitent ut heller. Det er et Tholo-bord, men "livslengden" er nok lik, vil jeg tro.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Trimmebordet ser jo utrolig flott ut... og det er jo så kjekt å ha et slikt et. Jeg har to,, vet ikke helt hvorfor egentlig??Men jeg bruker mine veldig ofte.

Så fin Blida er ,, he,he ser ut som en prinsesse der hun ligger. Kan nå si at hun ser nå kjempe fornøyd ut med bordet;)

Klem

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nå vet ikke jeg hvor høy og lang en DP er, men jeg antar de er mindre enn shetland sheepdog? Om du ser på bildene lenger oppe, så er hunden på bordet 40 cm lang og 36 cm høy, da har du iallefall en pekepinn :wub: Jeg ville ikke hatt bordet noe større, da hadde det blitt alt for stort, men dette har en ok størrelse synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...