Ganzie Skrevet 12. Januar 2010 Rapporter Skrevet 12. Januar 2010 Når man sitter og kjeder seg litt så er det mye gøy med photoshop Hva synes dere? Jeg vet det ikke er så profft, har så vidt begynt å lære meg bildemontasjer, og har lang lang vei å gå før jeg blir "flink", men man må jo prøve å feile for å lære Hmf Hvorfor ble det ene bildet "dradd" og rart?
Tuskelusken Skrevet 12. Januar 2010 Rapporter Skrevet 12. Januar 2010 Så fint! Du er jo kjempeflink, jo!
Gjest Skrevet 14. Januar 2010 Rapporter Skrevet 14. Januar 2010 Jeg syntes det første var kjempestilig og det andre fikk jeg gåsehud av...
Ganzie Skrevet 14. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Januar 2010 Så fint! Du er jo kjempeflink, jo! Jeg syntes det første var kjempestilig og det andre fikk jeg gåsehud av... Takk Men det siste bildet ble jo helt "dradd". Så irriterende
Lola Pagola Skrevet 14. Januar 2010 Rapporter Skrevet 14. Januar 2010 Det blir som det skal om man klikker på bildet, er visst hundesonen som roter det litt til. Kjempefine bilder! ps. du kan jo lage et emne i spørsmål og tilbakemeldinger om dette, er jo litt irriterende at bilder blir vridd når man laster dem opp. )
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar