Gå til innhold
Hundesonen.no

Det som gjør din hund til verdens beste!


Guest Vicky

Recommended Posts

Hun er en super venn, og alltid ellevill av glede over og se meg, blir så glad i meg når hun møter meg og nesten slår krøll på seg av glede, må bare smile da :)

Dessuten, hun er, som jeg sa isted, en kjempegod venn! Dessuten får hun meg til og le og hun kan muntre meg opp når jeg er lei meg. (hun kan også gjøre meg temmelig lei av henne, men det tar vi ikke nå :( )

Hun er rett og slett en god venn og jeg kan stole på henne og hun gjør meg utrolig glad, takk for det min venn :(:(:wink:

Dessuten er det så godt å bare grave hendene inn i pelsen hennes og bare kose skikkelig med henne, og hun er en skikkelig kosehund som kan kose så lenge det skal være. Blir også så glad når hun er glad, når hun får løpt ordentlig fra seg eller jeg kan se at hun er glad og fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som gjør Tini min verdens beste er vel alt ved henne..

Når hun kommer løpene når jeg kommer hjem fra jobb. Måten hun er på. Blikket hennes. være måten hennes, støtten jeg føler ved å ha henne der. ALT..

selv de rampestrekene og feilene hun gjør. vi går gjennom livet men en venn ved siden av , som alldri skuffer deg, er utro mot deg, kjefter på deg, snakker stygt til deg og ja man kan forsette i årevis hvis man skal beskrive dette dypere..

Hun er bare VERDENS BESTE i mine øyne. Hun er en del av meg. Uten henne ville jeg følt meg naken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som gjør LiLi til verdens beste i mine øyne er at hun er selg selv, helt og fullt.. Hun er det vakreste, beste, mykeste, sprøeste, morsomste, villeste, søteste jeg vet om, og hun er min beste venn :)

Hun er den ene som jeg føler meg sikker på at aldri vil komme til å svikte meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuba er den beste hunden i verden fordi hun er min. Hun er min besteste bestevenn, og vi forstår hverandre så godt. Treningene med henne går mye bedre og hun er så god å ha ved siden av seg til enhver tid. Hun er trofast, hengiven og vilter - har verdens flotteste utseende i mine øyne :lol:

Hun er alltid glad for å se meg, enten jeg har vært borte 2 min eller to uker - halen går i spinn uansett, og et sjarmerende lykketroll kommer i full fart! :D :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de er mine aller beste venner og totalt hengivne. Følelsen av å komme hjem til to jenter som hopper og spretter av glede fordi jeg ENDELIG er hjemme (uansett om det har gått 2 minutter eller et døgn) varmer hjertet. Det å ha noen å dele alt med, og turkamerater, sengevarmere, og verdens herligste småjenter som aldri blir sinte, sure eller oppgitte over meg uansett hvor dum jeg måtte være - tilgivelsens mestere.

Love

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...