Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg vil presentere megselv

ka9n4ever

Recommended Posts

Hei!

Jeg heter Ellen Elise (16 snart 17), og har nettopp registrert meg som bruker på dette forumet.

Jeg har ikke hund enda, men vi (familien) skal få oss hun i slutten av februar - begynnelsen av mars i år. Rasen vi ønsker er da Norfolk Terrier, siden vi har lest om de og hørt fra folk som kjenner rasen og de sier at den skal være en fin familiehund :icon_redface:

Det er da jeg som skal få låv til å være "sjef" (hvis det er det dere kaller det), og skal da drive med agility med henne og klikertrening. Jeg fikk en bok om klikkertrening til jul, og har lest endel, så jeg er forberedt på hvordan man skal bruke dette. Jeg har mange kaniner, og driver aktivt med dem, så jeg prøver meg foreløpig på klikkertrening med den ene lærevillige kaninen som nå kan komandoen "kyss".

Jeg håper jeg får en lærerik opplevelse her inne :whistle:

Hvis noen har noe å si ang rasen vi planlegger å skaffe oss, er det bare å spytte ut.

Stor Klem fra meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ellen Elise og velkommen hit :whistle:

Håper du vi trives her på sonen og at du vi dele hundehverdagen din med oss når du får terrieren din. Jeg vet ingenting om Norfolk terrier, men nå skal Google hjelpe med med den saken :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk folkens :icon_redface:

Velkommen! Kjenner det igjen fra kaninforumet :-) (Du kjenner kanskje igjen brukernavnet mitt? Men har da ikke vært noe aktiv der den siste tiden)

Ja, kjenner deg igjen :whistle: Hyggelig ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...