Gå til innhold
Hundesonen.no

Sløv, uengasjert, sporadiske sjelvinger i bakparten osv

Grim

Recommended Posts

Dagen etter julaften, ble Grim plutselig helt merkelig. Sløv i blikket, la seg rett ut og lukka øynene og ville ikke reise seg. Han begynte å sjelve i bakparten - det kom og gikk, og da han ikke ville ha kjøttkaker engang fikk jeg hetta... Vi fikk tak i en vet', og fikk beskjed om å ta tempen og ta han med ut i fem min for å se om han kvikna til. Tempen var fin, og han kvikna til.

Men jeg lurer på om noen vet hva dette var forno?

Han var litt uggen i magan, så jeg spekulerte i om mormora mi hadde greid å snike inn en slokoladebit eller to kvelden før. Men kan reaksjonen komme ett døgn senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble han trent hardt dagen i forveien? Ene hunden min ble litt sånn etter en relativt hard treningstur. Var sløv, slappet av når han lå, men vis han satt eller sto så skalv han. Gikk over utover dagen og til dagen etter var han seg selv igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan egentlig være ganske mye forskjellig; nervesystemet, hjertet,fordøyelse osv Hvis det skjer igjen (evt uansett) ville jeg tatt en ordentlig sjekk hos veterinær.

Håper det var en engangshendelse da. Fine gutten din må ikke være syk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Takk for svar!

Nei vi hadde egentlig en ganske sløv periode, og han har aldri reagert sånn før. Heldigvis virker det som det var en engangsepisode. Skulle det skje igjen blir det helt klart en real helsesjekk på'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...