Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bø


HHC

Recommended Posts

  • Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Det kan vi finne ut av når start nr kommer :icon_redface:

I verstefall så trenger jo dere ikke handler hjelp i Sheltie ringen før litt uti der ett sted, så om Carina vil så kan jeg ta Cane om det kræsjer :innocent:

hmmm nå lurer jeg på om Siri nevnte noe om Oppdretter gruppe med Briard, men det kan være jeg bare hørte med ett halvt øre.

Jepp, det blir nok orden på det så den stakkars nervebunten av en bruksdame ikke trenger å gå inn selv :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 springere, det var omtrent som i fjor det... Vi skal ikke stille, Norma nærmer seg løpetid og den lille pelsen som er igjen er FÆL *grøss* Jeg vurderte LP2 og utstilling der, men løpetid er en upraktisk del av det å ha tispe :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm nå lurer jeg på om Siri nevnte noe om Oppdretter gruppe med Briard, men det kan være jeg bare hørte med ett halvt øre.

Jeg vet ikke hva Lisbeth har tenkt, eller om det er nok påmeldte, dvs hun har Boss, Mysti og Willy iallefall, men er usikker på om hun har meldt på Solo også (Willys søster) - men om hun stiller er hun nok veldig glad for litt hjelp både med Boss og Mysti (Mysti kan jo være en håndfull å løåe med).

Bare 10 briarder - skuffende lite, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva Lisbeth har tenkt, eller om det er nok påmeldte, dvs hun har Boss, Mysti og Willy iallefall, men er usikker på om hun har meldt på Solo også (Willys søster) - men om hun stiller er hun nok veldig glad for litt hjelp både med Boss og Mysti (Mysti kan jo være en håndfull å løåe med).

Bare 10 briarder - skuffende lite, egentlig.

Du får si til henne at jeg er der iallefall :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har vel egentlig ikke noe valg siden du sitter på med meg *flir*

"Enten stiller du denne hunden og gjør det ekstremt bra, eller så får du komme deg hjem på egenhånd!" :innocent::icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 beardiser... En skuffelse, egentlig - det er jo bare en mer enn på Exporama.

Men, men - jeg har med to av dem, så hvis jeg får CK på begge gutta håper jeg at noen kan hjelpe meg litt.. (Vi stiller først i ringen - så vi går klar av briarder og kelpier... kremt kremt)

Siden jeg har meldt på en junior og en veteran vil jeg ha nummerlappene, jeg - så man kan begynne å finne ut av hva som er imellom dem (dvs hva/hvem som konkurrerer om cert'et)..

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, men - jeg har med to av dem, så hvis jeg får CK på begge gutta håper jeg at noen kan hjelpe meg litt.. (Vi stiller først i ringen - så vi går klar av briarder og kelpier... kremt kremt)

Susanne

Kan nok klare å hjelpe til ettersom det er 22 hunder før AK, og siden du har hannhunder så er jo det først ferdig. Da får jeg sikkert med meg Aussi tispene imens jeg varmer opp jentene mine :icon_redface:

Jeg og Siri er vel der grytidlig også tenker jeg, så da kan du evt vise meg om det er noen billige triks til oppstillingen av dyrene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urettferdig, jeg vil også ha det sånn! :icon_confused:

Det var ikke sånn i starten da. :whistle: Men jeg og Cane har jo startet 13 ganger i bruks, så da blir det jo bedre etterhvert. Jeg tror litt av grunnen til at jeg ikke synes det er så skummelt er at bruksen har jeg liksom litt greie på, og det trener vi mye på. Så da vet jeg hva jeg kan forvente. LP har vi ikke trent så mye, og utstilling trener vi aldri - i tillegg til at jeg føler det er litt bingolotto hva man får på utstilling til tider.. Så jeg tror det handler litt om å føle seg forberedt osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Enten stiller du denne hunden og gjør det ekstremt bra, eller så får du komme deg hjem på egenhånd!" :whistle::icon_confused:

Nettopp *glise*

Jeg og Siri er vel der grytidlig også tenker jeg, så da kan du evt vise meg om det er noen billige triks til oppstillingen av dyrene dine.

Det er vi nok garantert om ikke noe uforutsett skulle skje, og DET gjør det jo ikke når det er briardmobilen som skal frakte oss *ler*.

Venstresvinger er faaali det. :hmm:

Du er rar, du *ler*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 DP, ikke at det var så mange men. Vi stiller Fixa som står for Championat IGJEN, tredje Nkk utstilling vi prøver oss på. Håper virkelig det går hennes vei denne gangen. Dommer har satt henne opp tidligere, så vi krysser fingrene! Kjører fra trondheim på fredag, (8 timer), sover hos en vennine i drammen, stiller lørdag, kjører hjem igjen, og dåp på søndag. Blir ikke en hektisk helg detta :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 DP, ikke at det var så mange men. Vi stiller Fixa som står for Championat IGJEN, tredje Nkk utstilling vi prøver oss på. Håper virkelig det går hennes vei denne gangen. Dommer har satt henne opp tidligere, så vi krysser fingrene! Kjører fra trondheim på fredag, (8 timer), sover hos en vennine i drammen, stiller lørdag, kjører hjem igjen, og dåp på søndag. Blir ikke en hektisk helg detta :lol:

Vi er på 17 forsøket, så vent litt før du klager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 bernere, et ganske så normalt antall på NKK.

X'en er berner nummer 40, så som vanlig er det vel 15-20 tisper i åpen klasse...

Neste rase skal være noe supersjeldent noe, med innkalling 12:30 hver gang... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...