Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bø

HHC

Recommended Posts

Skrevet

Da har pm'n kommet :whistle: bare 12 GD ;) og 2 valper :P blir koselig :icon_redface: mange bernere!

Tvilsomt at pm'en er kommet da påmeldingsfristen ikke har gått ut OG nkk utstillinger har ikke valper.

• Svar 172
  • Created
  • Siste svar
Guest Belgerpia
Skrevet

Skal til Bø - tar det som en dagstur, kjører fra Kråkstad i fem tiden om morgenen.

Skrevet

Tvilsomt at pm'en er kommet da påmeldingsfristen ikke har gått ut OG nkk utstillinger har ikke valper.

uups feil tråd :icon_redface::whistle: løpe å legge den i riktig tråd (Letohallen) ;)

Skrevet

vi kommer desverre ikke for her blir det laget valper rundt den tiden + at det er en hel drøss med valper på en ca 4 uker(ene kullet) og kanskje så blir det født enda et kull rundt den tiden :banana:

Skrevet

*ler* Men x antall bruksstevner og slikt klarer dere å gjennomføre med glans. Venstresving er skuuummelt! :whistle:

Jaaah, det er faktisk sånn. Venstresvinger er mye verre enn bruksstevner og lp-stevner og alt det der. :):hmm:

Skrevet

Jaaah, det er faktisk sånn. Venstresvinger er mye verre enn bruksstevner og lp-stevner og alt det der. :):)

Da kanskje du stiller opp med Tíbrá i lydighet eller spor for meg eller? :D Jeg har nerver så det holder i alt annet enn utstilling og AG. AG går nemlig for fort til at jeg rekker å være nervøs :D

Skrevet

Da kanskje du stiller opp med Tíbrá i lydighet eller spor for meg eller? :) Jeg har nerver så det holder i alt annet enn utstilling og AG. AG går nemlig for fort til at jeg rekker å være nervøs :)

Jadda, ingen problem, just name the time and place! :D

Skrevet

Jadda, ingen problem, just name the time and place! :)

Så kjekt - går du LP med Nora på Bø og da? :)

Skrevet

Så kjekt - går du LP med Nora på Bø og da? :)

Jepp, det kan jeg godt! :) Er ikke så farlig med de andre sine hunder, er mye skumlere med Cane fordi jeg vet at han har vært inni en sånn hall èn gang i hele sitt liv. :D

Skrevet

Jepp, det kan jeg godt! :) Er ikke så farlig med de andre sine hunder, er mye skumlere med Cane fordi jeg vet at han har vært inni en sånn hall èn gang i hele sitt liv. :)

Ja, da er det helt sikkert mye bedre med en miljøberørt skrulle som man vet syns haller er drøye greier *flir*

Skrevet

Skal - skal ikke?

PM går ut i morgen. En eller begge? (nesten så jeg håper Blaze blir veterian snart så jeg slipper det problemet :wub: )

Edit:

Da er begge jentene påmeldt også håper vi at det ikke kræsjer for handler.

(Benedicte/Labbis skal du evt opp?)

Skrevet

Hvis det er noen som mangler plass å overnatte så er det fortsatt endel ledige hytter på Lifjell feriesenter

Veldig grei plass å bo, vi bor der hvert år. Ca 15min å kjøre til hallen :frantics:

Vi vurderer det. Men overnatting må vi jo ha.

Noe sted å anbefale? vi er bare 2 stk, så om noen trenger å dele hytte.. SKRIK UT! :frantics:

Skrevet

*ler* Men x antall bruksstevner og slikt klarer dere å gjennomføre med glans. Venstresving er skuuummelt! :wub:

Jeg så denne. Og jeg LOVER at jeg skal løpe tre ganger i ringen MINST for hver eneste bruksprøve du tar med deg en av mine på! Jeg dør nesten med tanken på en pitteliten lokal prøve.... :frantics:

Deal ?? :frantics:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...