Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpeshow med uregistrert valp

Carina

Recommended Posts

Skrevet

Er det sånn at man kan stille valper som ikke enda er registrerte i Norge på valpeshow? Zofia er jo svensk egentlig, og ulike grunner har gjort at jeg ikke har fått henne registrert i Norge enda. Kan jeg altså melde henne på valpeshow?

Skrevet

Det går helt fint :ahappy:

Hunden må derimot være registrert i NKK om den skal delta i utstillinger etter fylte 9 mnd, men det vet du vel :ahappy:

Skrevet

Er det sånn at man kan stille valper som ikke enda er registrerte i Norge på valpeshow? Zofia er jo svensk egentlig, og ulike grunner har gjort at jeg ikke har fått henne registrert i Norge enda. Kan jeg altså melde henne på valpeshow?

Jada, er bare å melde på. :ahappy:

Skrevet

Tusen takk for svar. :ahappy:

Et spørsmål til forresten, valpen er på det tidspunktet 6 måneder, kan jeg velge hvilken klasse jeg stiller i da? Siden den ene er 4-6 og den andre er 6-9?

Skrevet

Tusen takk for svar. smile.gif

Et spørsmål til forresten, valpen er på det tidspunktet 6 måneder, kan jeg velge hvilken klasse jeg stiller i da? Siden den ene er 4-6 og den andre er 6-9?

6-9 mnd, fra dagen de fyller 6 mnd ^^ lykke til

Skrevet

MatheaN: Null problem å ta det elektronisk :ahappy: De krever ikke reg.nummer når man melder på valpeshow :ahappy: (i allefall ikke de jeg har meldt på :ahappy:)

Skrevet

6-9 mnd, fra dagen de fyller 6 mnd ^^ lykke til

Håja, det var jo egentlig ganske logisk når jeg fikk tenkt meg om, de blir jo juniorer fra 9 mnd selv om klassen heter 6-9. :ahappy: Takk for svar! :ahappy:

Hvordan melder man seg på da, hvis hunden ikke er registrert i NKK? Manuelt?

Jeg fant akkurat ut at hvis man trykker på elektronisk påmelding så kommer det opp et "linkevalg" for å melde på uregistrerte valper.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...