Wildah Skrevet 30. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2009 Det er vel på tide at Rina får sin egen tråd her Rina ble født 5. september, 2008, hos kennel Tendance i Finland i et kull på 6 tisper. Mor er C.I.E. BaltV-08 BH Valkohampaan Onyxie og far er F.s.r. Ubak des Perles Noires. Hun er halvsøster til min forrige belger, og oppdretter insisterte på at jeg måtte ha en ny belgerfrøken, ergo navnet "Golden Gift" I skrivende stund har hun rukket å bli 15 måneder. Hun er en søt, førermyk, oppmerksom og lettlært liten ramp som elsker å leke. Hun er en ekte mammadalt, og vil helst være ved min side døgnet rundt. Målet mitt er å konkurrere i lydighet og nå elite med henne. Og jeg tror jeg har et godt utgangspunkt i henne. Hun er utrolig lett å motivere, og jobber for omtrent ingenting. Konsentrert og flink til å prøve på ny når hun feiler er hun også. I tillegg vil vi nok være å se litt i utstillingsringen når hun bare får mer kjøtt og pels på beina. Foreløpig er det nemlig mest av det, bein altså Jeg har stilt henne litt ut i USA fra hun var 6-9 måneder. Da ble hun stilt ut i valpeklassen, som er offisiell. Og vant klassen sin hver gang, samt fikk en Winners Bitch plasseing (da i stor konkurranse med seg selv, hehe). Hun ble for uferdig og tynn til at de amerikanske dommerne likte henne, så hun har ikke hevdet seg noe i konkurranse med andre. Mer om Rina, og hennes resultater i fremtiden kommer da her. Om ikke lenge er det tid for røntgen og øyenlysning, så for tiden sitter jeg med litt sommerfugler i magen. Håper jenta mi er frisk og fin. Legger ved noen bilder som er tatt nå i desember. Hun fikk sitt første møte med skikkelig snø, og overgangen fra California var nok stor. Men hun absolutt elsker å løpe rundt i snøen, og apporterer gjerne snøklumper eller leiter etter tennisball i snøen. På det siste bildet står hun like ved gravene til mine to tidligere hunder, søsteren Sari, og dvergschnauzeren Bonzo, og man ser utsikten fra deres siste hvilested. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 30. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2009 For en herlig liten dame! Masse lykketil videre med henne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 30. Desember 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2009 Takk! Hun er herlig, ja. Ligger på rygg og sover i senga mi nå (etter å ha gitt meg noen stygge blikk fordi jeg fremdeles er våken). Så søt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 30. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2009 Nydelige bilder Therese Hvor lenge blir dere i Bergen? Kjekt for Rina-fina å få oppleve litt snø... Ser jo bare på mine egne hvor de nyter det.. Og jeg nyter et rent hus.. *fnis* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 30. Desember 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2009 Nydelige bilder Therese Hvor lenge blir dere i Bergen? Kjekt for Rina-fina å få oppleve litt snø... Ser jo bare på mine egne hvor de nyter det.. Og jeg nyter et rent hus.. *fnis* Takk, takk. Var ikke så lett å få bilder av svart hund i hvit snø da Men noen av de mange bildene ble brukende. Vi er her iallfall til 7. januar, muligens lenger. Jeg må se det litt an. Kanskje vi rekker innom en trening på Myrbø? Hadde vært kjekt å se dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 30. Desember 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2009 Søteste! Håper vi får hilst på dere en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 31. Desember 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2009 Søteste! Håper vi får hilst på dere en gang. Ja, det hadde vært veldig kjekt. Håper dere vender nesa sørover av og til, for jeg tror ikke det blir mange turene nordover for vår del Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 1. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2010 Der fikk søtnosen tråd ja! Kjempeskjønn jente, og tror Luno mente hun godt kunne blitt her etter de endelig fikk møte hverandre i dag (går) Masse lykke til med målene, tror dere skal få det til jeg Og så håper jeg de får tatt en lekestund eller to til før dere drar over dammen igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 1. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2010 Der fikk søtnosen tråd ja! Kjempeskjønn jente, og tror Luno mente hun godt kunne blitt her etter de endelig fikk møte hverandre i dag (går) Masse lykke til med målene, tror dere skal få det til jeg Og så håper jeg de får tatt en lekestund eller to til før dere drar over dammen igjen Takk, takk Luno er forøvrig like skjønn. Til og med Rina ble jo enig i det Tror ikke hun hadde hatt noe imot å bli der heller, og hun er klar for flere lekestunder, har ligget på lading i hele dag! Veldig kjekt å treffe dere begge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 5. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2010 Jippi!! Rina er øyenlyst FRIIIII Nå gjelder det bare å vente på HD/AD resultatene *bite negler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 5. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2010 Så herlig hund du har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 5. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2010 Wee! Vi krysser poter, tær og fingre for fine bokstaver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 6. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2010 Grattis igjen! Fine Rinaklatten det, nå krysser vi fingrene for like fine hofter og albuer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 6. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2010 Jippi! Rina er øyenlyst FRIIIII Nå gjelder det bare å vente på HD/AD resultatene *bite negler* Gratulerer Så kjekt :angry: Lykke til med HD/AA Res,,, Alltid like seigpining.. *krysse fingrene* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Pernille Skrevet 6. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2010 Jippi! Rina er øyenlyst FRIIIII Nå gjelder det bare å vente på HD/AD resultatene *bite negler* Grattis :angry: Det går nok fint skal du se Må møtes en dag... Hvor lenge er du hjemme???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 6. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2010 Tusen takk for grattis og kryssede fingrer. Det er skikkelig seigpining, ja. Stine: Vi er her iallfall en uke til, så gi meg gjerne en melding om når det passer for deg :angry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 15. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2010 Da har endelig Rinas hofteresultater kommet. Det gikk fort, når NKK først mottok resultatene. Hun er friiiiii, som jeg burde juble over. Men det ble en B, og jeg ville jo helst hatt en A Jaja, hoftene hennes er iallfall friske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 22. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2010 Og i dag kom albueresultatene En kjempefin A!! Juhuuuu. Det er godt å vite at hun er frisk og fin, godjenta mi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 5. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2010 I dag er Rina 17 måneder, snart 1,5 år. Hvor blir tiden av? Og jeg satt og så på valpebilder, som jeg bare må dele med dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 6. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2010 Helledussen! Satt og så på valpebilder av Cane til bursdagsbloggen hans i dag, og 3 år går jammen fort når man hygger seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 11. April 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. April 2010 I dag har Rina bevist nok en gang at hun begynner å bli stor jente (men også at hun er en virrete unghund). Vi debuterte i lydighet klasse 1, og, på tross av noen overraskelser, så fikk vi 1. premie, sølvmerket og opprykk til klasse 2 Synes jenten min er utrolig god, og gleder meg til fortsettelsen med henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 11. April 2010 Rapporter Share Skrevet 11. April 2010 Gratulerer med opprykk flinkinger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 11. April 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. April 2010 Gratulerer med opprykk flinkinger Tusen takk, jeg er litt stolt :innocent: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. April 2010 Rapporter Share Skrevet 11. April 2010 Gratulerer kjempebra å klare det på første forsøk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 11. April 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. April 2010 Gratulerer kjempebra å klare det på første forsøk Hihi, takk! Det var veldig gøy, og nå gleder jeg meg til å ta fatt på artigere øvelser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts