Heidihj Skrevet 8. November 2005 Rapporter Skrevet 8. November 2005 Er det noen som vet når det begynner på fredag. Skal ta fri fra skolen den dagen og reise opp, men det hadde vært fint å vite når alt begynner. Er det kl 9 om morgenen som vanelig, eller er det senere?
LouDan Skrevet 8. November 2005 Rapporter Skrevet 8. November 2005 http://www.nkk.no/cmnkk/public/openIndex/v...D=1126613388398 Her står det at åoningstider er fra kl. 8.30 om morran... får vel stole på det
Heidihj Skrevet 8. November 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 8. November 2005 Tusen takk. Var litt usikker siden dette er en arbeidsdag.
Ingvild Skrevet 10. November 2005 Rapporter Skrevet 10. November 2005 Arg, hvorfor må de begynne så tidlig da? Jeg som ville se Cita og Benedicte i aksjon... Tviler på at jeg rekker det.
Maria Skrevet 10. November 2005 Rapporter Skrevet 10. November 2005 Arg' date=' hvorfor må de begynne så tidlig da? Jeg som ville se Cita og Benedicte i aksjon... Tviler på at jeg rekker det. [/quote'] Joiner den..
hundeboms Skrevet 10. November 2005 Rapporter Skrevet 10. November 2005 jeg åsså..., snufs, var jo høydepunktet, så må jeg kjøre hjemover kl 2 eller no på lørdag.., rekker ikke å se noe neste.. snufse.., for lage eget show for meg på parkeringsplassen dere... jaa:)
Mirai Skrevet 11. November 2005 Rapporter Skrevet 11. November 2005 Usj.. jeg som hadde gledet meg masse til lydigheten
Benedicte Skrevet 11. November 2005 Rapporter Skrevet 11. November 2005 Huff, meg og Cita i lydighet var jo høydepunktet da tuller Og ikke nok med det.. av 41 stk er jeg nr 4!
Mirai Skrevet 11. November 2005 Rapporter Skrevet 11. November 2005 Da er vi domt til å gå glipp av det.
Benedicte Skrevet 11. November 2005 Rapporter Skrevet 11. November 2005 Da er vi domt til å gå glipp av det. blæh, heiagjengen min krymper :-o tuller igjen
Heidihj Skrevet 11. November 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 11. November 2005 Jeg skal stå å se på deg å heie, når skel du inn¨?
Benedicte Skrevet 12. November 2005 Rapporter Skrevet 12. November 2005 Jeg skal stå å se på deg å heie, når skel du inn¨? på hvem? meg? :oops: Skal inn ca 9 hvis det er meg det er snakk om :oops:
Heidihj Skrevet 12. November 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 12. November 2005 på hvem? meg? :oops: Skal inn ca 9 hvis det er meg det er snakk om :oops: Ja deg, glemte å skrive det :oops:
Benedicte Skrevet 12. November 2005 Rapporter Skrevet 12. November 2005 Ja deg, glemte å skrive det :oops: Hihi, hadde følt meg "litt" dum hvis jeg hadde takket for at du skulle heie på meg og sagt startnummeret mitt - også hadde det vært en annen du mente Men jeg skal altså inn ca klokken 9 Er jo nummer 4 i klassen, så er nok med i første fellesdekk
LouDan Skrevet 12. November 2005 Rapporter Skrevet 12. November 2005 Hihi, hadde følt meg "litt" dum hvis jeg hadde takket for at du skulle heie på meg og sagt startnummeret mitt - også hadde det vært en annen du mente Men jeg skal altså inn ca klokken 9 Er jo nummer 4 i klassen, så er nok med i første fellesdekk Jeg skal også inn kl. 9.. i agility da... Så da får ikke jeg heller sett på og heia
Benedicte Skrevet 12. November 2005 Rapporter Skrevet 12. November 2005 Jeg skal også inn kl. 9.. i agility da... Så da får ikke jeg heller sett på og heia Hihi, jaja, vi kan få neon til å filme meg og noen til å filme deg, så kan vi se på det når vi kommer hjem
LouDan Skrevet 12. November 2005 Rapporter Skrevet 12. November 2005 Ingen dum idè :P Mamma ville se det, så vi hadde vel egentlig tenkt å be ei i klubben om å filme meg i hvertfall Det hadde jo egentlig blitt en morsom fredags veld
Benedicte Skrevet 12. November 2005 Rapporter Skrevet 12. November 2005 Hihi, jeg skal trygle å be pappa om å få med videokamera hans (tviler siden jeg klarte å ødelegge fotokameraet ).. Men hvis jeg får tak i, så ber jeg bare heiagjengen fra Bergen om å filme Også kan det jo hende at noen der har med kamera
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar