Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva får hunden din til jul ?


Victoria

Recommended Posts

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Jeg flytter ut om litt over en måned og lar hunden være igjen her, og jeg gidder derfor ikke å kjøpe utstyr som jeg liker, men som jeg ikke kommer til å bruke fordi jeg ikke har hund. Mamma og pappa er like kresne som meg når det gjelder hva de vil bruke, men på en helt annen måte, så de får værsågod kjøpe det hundeutstyret de vil bruke selv. :)

I år har jeg derfor kjøpt en kobbelforlenger med refleks (så hun kan synes litt i mørket) samt litt forskjellige typer snacks (svinerull, oksepenis, grisehaler, okseører osv). Fra mamma og pappa får Tinka en ny BiaBed (siden hun har gravd opp sømmene på den forrige...) og en billig og myk seng fra Ikea til å ha oppå BiaBeden.

Både sengene og refleksen hadde nok kommet i hus om det ikke hadde vært jul nå, men det er jo litt gøy å pakke inn og la Tinka åpne det selv, sånn når det allikevel er jul liksom. For ja, Tinka elsker pakker. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chicka har fått et Back on track dekken og et refleks dekken + to tørkler til å ha rundt halsen som pynt.

På julaften så har jeg pakket inn litt godis i en pakke så hun har litt å holde på med, men misstenker at det ligger mer godis under treet, hun får mange pakker hvert år :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tassen får en sporsele, grisehale/øre, masse andre bein og en lekebamse ;) Også vet jeg jeg at han får gaver fra "bestemor"/"bestefar/"tante" og av andre hundevenner :lol: Så tror han kommer til å kose seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, godt spørsmål. Siden jeg ikke skal feire jul med hunden min i år (grunnet løpetid) så vil jeg nok sende med henne et par reinsdyrben som hun og venninnen hennes kan dele. Og var i Sverige og kjøpte noen andre bein.. Også sender jeg med gaven fra Bestemor som jeg ikke vet hva inneholder.

Mens resten av gavene (hele familien gir gaver til hundene) tar jeg meg av selv på Julaften. Så jeg blir nok å spørre hva som er spiselig og spare det sånn at Tinka selv pakker opp, og det som ikke er spiselig pakker jeg opp selv.

Nomeselen hun får fra meg derimot lurer jeg på om jeg bare skal pakke inn uten å åpne konvolutten når jeg får den, så åpner jeg selv og får en overraskelse med farge og alt! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinnekjøttrester, kalkunrester, ribberester, lutefiskrester, rensdyrrester, hjorterester, røkt lammelårrester++ Ja, kort og greit rester etter alle julens middager :) Han får spise så mye han vil(eller så langt beholdningen rekker ;) ), så jeg tror julen er en fin tid for han også. Vi tilbringer dessuten julen på fjellet, så da blir det lange turer og masse utetid. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år har han ikke ønsket seg noe så da blir det bare litt griseører og kos :lol:

Med mindre mamma og pappa kjøper dekken i morgen (kom på i dag at det var noe han manglet) til han da.

Og så har han jo fått påspandert tomåneders storbyferie, er ikke værst bare det:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...