Gå til innhold
Hundesonen.no

Romjulstur

Gjest

Recommended Posts

Godt spørsmål.. noen med noe forslag?

Jeg vet bare om et sted, men det er ganske langt inn (innover fra kirka).

Er jo greit når man er mange og ikke gå der alle andre går kanskje?

Kan jo være en fordel, jeg liker å gå med løs hund..

Men jeg tror desverre jeg ikke kan være med allikevel, men det skal jeg finne ut imorgen. Skal på famlietreff/besøk elns. skal finne ut klokkeslettet og isåfall om hu tuppa kan være med eller ikke :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ærlig innrømme at jeg går ikke så ofte tur i Maridalen til tross for at hesten min står oppstallet der( :lol: ) så jeg er ikke sikker på hvor folk pleier å gå...Men det pleier jo i hvert fall å gå en del folk opp til Ullevålseter, så det er kanskje ikke så lurt. Skal ri på tur i dag, så kan sjekke hvor vi rir og om det evt går mange andre der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe Tinka ikke lukter altfor godt fremdeles da, med tanke på at det er flere hannhunder som skal være med... :lol:

Mine foreldres hannhund har reagert lite på henne. Men møtte en dame på tur idag med hannhund, den luktet det veldig fremdeles.

Så da tror jeg det er best om vi står over :).. sånn er det bare! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd, men takk for at du er hensynsfull :lol:

Vi kan jo evt møtes på en parkering på høyre hånd et lite stykke etter rimi og snakke om hvor vi skal gå før vi bestemmer oss. Hvis det ikke er noen andre forslag da.

Yvonne du får sende meg en melding hvis du skal bli plukket opp da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleier egentlig å komme opp ved Brekkekrysset, kan vi ikke stoppe ved den "parkeringsplassen" på høyre hånd der?

Red på tur i stad, og det var masse mennesker på veien opp mot Ullevålsseter, men på den andre siden av elva var det ikke så mange. Det er vel også enda færre der i morgen vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleier egentlig å komme opp ved Brekkekrysset, kan vi ikke stoppe ved den "parkeringsplassen" på høyre hånd der?

Red på tur i stad, og det var masse mennesker på veien opp mot Ullevålsseter, men på den andre siden av elva var det ikke så mange. Det er vel også enda færre der i morgen vil jeg tro.

Hmm, det vet jeg ikke hvor er :lol:

Ikke så kjent jeg heller utenom de få stedene jeg har gått tur der før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det vet jeg ikke hvor er :lol:

Ikke så kjent jeg heller utenom de få stedene jeg har gått tur der før.

Du og Doffeguttenmin ref nok til samme møtested, "p-plass" i Brekke-krysset, et stykke etter Rimi om man kommer fra Ring 3 :)

Qui og jeg har konferert og vi tror vi kommer også, men ikke vent om vi ikke er der til 11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og Doffeguttenmin ref nok til samme møtested, "p-plass" i Brekke-krysset, et stykke etter Rimi om man kommer fra Ring 3 :lol:

Qui og jeg har konferert og vi tror vi kommer også, men ikke vent om vi ikke er der til 11.

Ok så bra at dere kanskje kommer :)

Og det hadde vært fint om vi mente det samme men nå høres det ikke sånn ut...

Det er en av veiene som går fra Hammeren hvis du vet hvor det er? Kan vi ikke evt møtes der? :) Kirken/ruinene er rett ved parkeringsplassen.

Ok men nå er det kanskje noen som ikke får sett dette, så tror jeg møter der jeg sa først kl 11. Så kan jeg si fra til de jeg møter der at vi møter deg ved parkeringen til den hvite kirken (det vet jeg hvertfall helt sikkert hvor er..) ca kvart over 11?

Så kan vi gå tur innover der?

Håper det høres greit ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...