Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur i Skiptvet sentrum (Meieribyen)


armagnac

Recommended Posts

Er en nedlagt barnehage i Skiptvet, som det fortsatt er gjerde rundt :lol: det er et greit areal å slippe hunder i og det er krakker til å sitte på. Muligheter for tak over hode er det også :icon_redface:

Hadde vært koselig å kunne grille og kose seg og hundene kan løpe og leike, ingen som trenger å tenke på at de skal stikke av :)

Kom gjerne med forslag til helg(er) som det passer :P :yes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey! :lol: Larson og jeg vil gjerne treffe nye hunder! Og Skiptvet er jo ikke langt fra der jeg bor. Håper på etter nyttår da så fall?

Ja, kjempekoselig med ny fjes som vil være med på treff :icon_redface: hvor holder dere til?? treff på nyåret hadde vært fint det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok sikkert med jeg;) meeeen litt usikker på bare sitte stille. hehe:p Tassen kan være litt yppete når jeg sitter bare stille, er litt bedre når jeg går slik at han må følge meg;) hehe Vet ikke hvorfor men:p Er ikke alltid det er sånn da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjempekoselig med ny fjes som vil være med på treff :lol: hvor holder dere til?? treff på nyåret hadde vært fint det :icon_redface:

Vi bor i Hobøl. Det er igrunn samme når det blir for min del, jeg har helgene satt av til Larsons miljøtrening framover. Bare et forbehold, jeg kommer ikke hvis det er snøkaos på veiene (jeg er ei pingle.. :). Og ja, 23 og 24 januar er Folloutstillingen, da skal jeg nok dit, ihvertfall 24.

Larson har aldri sett noen GD før, han kommer til å blir sjokka over at hunder kan være større enn han tror jeg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i Hobøl. Det er igrunn samme når det blir for min del, jeg har helgene satt av til Larsons miljøtrening framover. Bare et forbehold, jeg kommer ikke hvis det er snøkaos på veiene (jeg er ei pingle.. :P. Og ja, 23 og 24 januar er Folloutstillingen, da skal jeg nok dit, ihvertfall 24.

Larson har aldri sett noen GD før, han kommer til å blir sjokka over at hunder kan være større enn han tror jeg! :lol:

Hehe Kita er ikke av de største, "bare" 76,5cm :) og ho er veldig forsiktig med andre hunder :icon_redface:

Sham: kan jo eventuelt bli å gå i lysløypa... men da er man avhengig av at alle hundene kommer på innkalling da :S for er jo en del folk som går der. Jeg veit Kita er ikke 100% på innkalling :lol::P

Derfor jeg tenkte på inngjerdet område :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, ja det er kanskje ikke like greit;) Sliter hvis det kommer en hund jeg også:icon_redface: hehe men da kan vi prøve inngjerdet gjerde:) Han gjør jo ikke noe, men han prøver å yppe seg litt da vettu:p Tror han er tøffere enn togget:p haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, ja det er kanskje ikke like greit;) Sliter hvis det kommer en hund jeg også:icon_redface: hehe men da kan vi prøve inngjerdet gjerde:) Han gjør jo ikke noe, men han prøver å yppe seg litt da vettu:p Tror han er tøffere enn togget:p haha

Det er et ganske stort område, så får håpe det hjelper :lol: han er jo så søt da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er virkelig bekymringsfullt når store hunder viser aggressiv atferd, spesielt i offentlige områder. Det handler ikke bare om rasen, men også om eierens ansvar for å trene og sosialisere hunden riktig. Alle hunder, uansett størrelse, kan være fantastiske følgesvenner hvis de får riktig oppdragelse og omsorg. Det er viktig at eiere forstår sitt ansvar og jobber med hundene sine for å sikre at de kan oppføre seg trygt rundt andre hunder og mennesker. Aggressiv atferd kan ofte håndteres med riktig trening og tålmodighet.
    • Har hunden alltid vært veldig glupsk eller blitt det mer i det siste? Har hunden fått betydelig høyere appetitt er det lurt med vet.sjekk. Vektøkning og tørr hud kan være symptom på lavt stoffskifte (men også rett og slett feil kost). Ellers er fersk mat det første jeg ville anbefalt (råfôr, fryst ferskfôr evt egensammensatt med oppskrift satt sammen for din hund). Bland gjerne ut med litt grønnsaker som allerede nevnt for mer metthetsfølelse (isbergsalat og agurk har veldig lite kalorier). 
    • Wow, faren var lekker, ja!!😍  Koselige bilder🌸
    • Se der da, så nyyyydelig🥰 
    • Torsdag var en dårlig dag med tanke på trening på husreinhet. Da tisset han 5 ganger inne. Alle gangene var det rett før jeg skulle ut med han, sykt irriterende 😂 I går derimot var en veldig god dag, da hadde vi null uhell!  Vel, neste uke blir det hjemmekontor, og da er jeg plutselig i møter når han våkner. Da blir det fort mye tissing inne uansett.  I går tok vi buss for første gang. Det gikk fint ☺️  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...