Gå til innhold
Hundesonen.no

www.thargelion.com


Carina

Recommended Posts

Vi har fått ny hjemmesideadresse, og blir veldig glade hvis de som har linket oss oppdaterer linken. :)

Det er ikke så veldig mye nytt på siden og designet er stort sett det samme. Jeg setter pris på konstruktiv kritikk, er det noe du synes mangler?

Det kommer en side om meg selv etterhvert, jeg er bare litt dårlig på å skrive om meg selv, så det tar litt tid. :P

http://www.thargelion.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner avlsmål / tanker om avl. Men det kommer kanskje nærmere valpeplaner, eller under raseinfo som ikke er ferdig?

Og så synes jeg det er moro at folk skriver hvor fra de har fått kennelnavnet, selv om jeg har en liten misstanke om hvor ditt stammer fra da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner avlsmål / tanker om avl. Men det kommer kanskje nærmere valpeplaner, eller under raseinfo som ikke er ferdig?

Og så synes jeg det er moro at folk skriver hvor fra de har fått kennelnavnet, selv om jeg har en liten misstanke om hvor ditt stammer fra da. :P

Ja, jeg tenkte å skrive litt om det, tenkte da å ha det der jeg skrev om meg selv også. Eller blir det litt teit synes du?

Ja, jeg skal også skrive hvor navnet kommer fra, antageligvis der jeg skriver om kennelen/meg selv liksom. :P Måtte jo ha noe som hadde med verdens beste Cane å gjøre, samtidig som jeg ikke ville at det skulle være bundet til rasen. :)

Tusen takk for tilbakemelding, setter veldig pris på det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du lager en egen side om kennelen, og ikke bare fletter det inn i teksten om deg, så går jo det. Bare det er lett å finne (personlig hadde jeg vel satt det sammen med valpesidene trur jeg). Og så skrive litt mer enn at de skal være friske og rasetypsike og brukes til alt. Men litt om hva du ser etter hos en hund du skal ha i avl, og evt partneren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du lager en egen side om kennelen, og ikke bare fletter det inn i teksten om deg, så går jo det. Bare det er lett å finne (personlig hadde jeg vel satt det sammen med valpesidene trur jeg). Og så skrive litt mer enn at de skal være friske og rasetypsike og brukes til alt. Men litt om hva du ser etter hos en hund du skal ha i avl, og evt partneren.

Takk for input. :) Får se hvor jeg skriver det, det skal iallefall være lett å finne ja. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...