Gå til innhold
Hundesonen.no

Kan vi få haik?


Raksha

Recommended Posts

Ikke noen snille soniser som skal fra østlandet til trøndelagt før jul vel? Aller helst lillejulaften-julaften, som har plas til en stk riesen og en stk jente? Riesendyret får fint plass foran beina i passasjersetet på en vanlig personbil - eiern blir litt stiv og støl men ikke verre enn at det går fint.

Betaler selvsagt for oss. :banana:

Saken er at bror som skulle hente oss har fått biltrøbbel og bilen er ikke ferdig før tidligst tirsdag, så dermed må jeg se meg om etter andre løsninger sånn at han slipper å komme og hente oss på vei fra vestlandet.

Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tidlig ja, isåfall må jeg tigge overnattningsplass hos linkr - da er spørsmålet om du har plass til et diiigert bur også? Type varikennel XL - k trenger ikke sitte idet på turen da, men det må være med. :banana: Yep, vanskelig jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, nå fikk jeg nesten lyst til å være med og også tigge overnatting hos LinKr...

Siri, har du plass til meg og tre lukiser også :banana::banana:

Dere får vel plass på innerlomma eller ? :banana:

Yey, ligger an til fullt hus og stormende jubel her jo :banana:

SÅnn det skal være i jula, det :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke være noe problem å komme seg til gardermoen eller opp tidlig - men hennes høyet - les: min mor har visst konkludert med at de skal fikse bil på en eller annen måte likevel - var visst mer pes å hente meg hos linkr enn det passet dem. *oppgitt*

Men jeg sier tusen hjertelig takk for tilbudet!

Så får vi se om hun ombestemmer seg igjen og jeg må krype tilbake. :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke være noe problem å komme seg til gardermoen eller opp tidlig - men hennes høyet - les: min mor har visst konkludert med at de skal fikse bil på en eller annen måte likevel - var visst mer pes å hente meg hos linkr enn det passet dem. *oppgitt*

Men jeg sier tusen hjertelig takk for tilbudet!

Så får vi se om hun ombestemmer seg igjen og jeg må krype tilbake. :banana:

Logistikk er ikke så enkelt alltid, det *ler*. Du får bare si fra om du får behov - trønderekspressen går iallefall nordover på søndag morgen en gang (jammen godt den har litt fleksibel avgang).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...