Gå til innhold
Hundesonen.no

jeg ønsker meg mini-pc


minstemann

Recommended Posts

jeg har ønsket meg en sånn mini-pc en stund, og tenker at årets julebonus skal gå med til det. Er det noen som kan anbefale en modell som er god??

jeg skal kun surfe på nettet, skrive litt dill og kanskje oppdatere hjemmesiden min fra den. Det hadde vært et pluss om den var rosa eller rød, for så overfladisk er jeg icon_redface.gif

jeg lurer dessuten på om jeg kan installere den officepakken som er på min andre pc på denne også, eller om jeg må kjøpe en egen en? er det noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg en Packard Bell Dot, 9 tommers skjerm og over 7 timers batterilevetid for 2.500,- i sommer. Riktignok sort - men med beardiser og navnet mitt på (klistremerker) så er den så personalized det går an..

Kan ikke leve uten - og bruker den langt, langt mer enn den stasjonære for tiden. Kun til surfing, litt skriving og oppdatering av hjemmesiden når jeg er ute og reiser.

Helt super, synes jeg. Men da jeg kjøpte min fikk jeg jo høre at oss "vanlige dødelige" som ikke skjønner så mye om PC'r neppe vil merke særlig forskjell fra den ene til den andre mini-pc'n...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt super, synes jeg. Men da jeg kjøpte min fikk jeg jo høre at oss "vanlige dødelige" som ikke skjønner så mye om PC'r neppe vil merke særlig forskjell fra den ene til den andre mini-pc'n...

Susanne

hehe, min bror-datageniet-nekter å hjelpe meg med å finne en som er god fordi han mener det er bortkasta penger uansett... men jeg tror det er kjekt å ha en sånn liten en jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...