Bambi Skrevet 12. Desember 2009 Rapporter Skrevet 12. Desember 2009 Jau, Zaira er litt heldig og får litt is av gubben innimellom. Hun fikk nå 1 minutt siden lov til å smake på en vaniljeispinne og glupske helle greia i seg helt! Er det farlig på noe hvis, kan det skade henne innvendig? Jeg spør her fordi jeg ble usikker, ikke fordi det virker til å være noen fare Er vel kanskje også litt mere forsiktig nå
Tonje Skrevet 12. Desember 2009 Rapporter Skrevet 12. Desember 2009 Slukte hun hele pinnen og? Isåfall ville jeg fulgt godt med,for jeg ser for meg at det kan bli vanskelig for en sånn pinne å komme seg gjennom tarmene på egenhånd?
Bambi Skrevet 12. Desember 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Desember 2009 Slukte hun hele pinnen og? Isåfall ville jeg fulgt godt med,for jeg ser for meg at det kan bli vanskelig for en sånn pinne å komme seg gjennom tarmene på egenhånd? Hele pinnen! Kan bruk av asparges hjelpe til?
Malamuten Skrevet 12. Desember 2009 Rapporter Skrevet 12. Desember 2009 Jeg tror jeg ville tatt en tlf til dyregen og hørt hva de har og si :)Tror det kan hjelpe og fore mye olje, men kanskje ikke det hjelper når den er så lang. Vet av folk som har fått beskjed om det viss hunden har spist noe skarpt ivertfall.
Tonje Skrevet 12. Desember 2009 Rapporter Skrevet 12. Desember 2009 Oi..Da hadde jeg blitt litt bekymret ja. Ring ihvertfall veterinær og spør.
Bambi Skrevet 12. Desember 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Desember 2009 Vetten er ringt, å asparges og mat var saken, så nå har hun fått masse mat og asparges så får en bare vente å se
JailyTina Skrevet 13. Desember 2009 Rapporter Skrevet 13. Desember 2009 Jeg ble veldig nysgjerrig nå... Hvorfor asparges?
Cloudberry Skrevet 13. Desember 2009 Rapporter Skrevet 13. Desember 2009 "Trådene" i aspargesen legger seg gjerne rundt ting i magesekken, og bidrar dermed til å hindre at hunden blir skrapa opp i magesekk og tarmer Vi har alltid et glass asparges i kjøleskapet, i tilfelle rottefelle.
SiriEveline Skrevet 13. Desember 2009 Rapporter Skrevet 13. Desember 2009 "Trådene" i aspargesen legger seg gjerne rundt ting i magesekken, og bidrar dermed til å hindre at hunden blir skrapa opp i magesekk og tarmer Vi har alltid et glass asparges i kjøleskapet, i tilfelle rottefelle. Smart, det skal kjøpes inn her! Og uff da med Zaira! Håper det går helt fint! Alltid litt småskummelt med sånne ting
Bambi Skrevet 13. Desember 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Desember 2009 Alt er fint her nå Den kom ut i deler, men formen er bra, aktivitetsnivået er høyt og ingen blod er funnet ved avføring Jaily: Som Malinck sa
Snute Skrevet 14. Desember 2009 Rapporter Skrevet 14. Desember 2009 Nå ble vi glade Takk for at du fortalte hvordan det gikk, for vi har vært bittelitt bekymret for dere
JailyTina Skrevet 16. Desember 2009 Rapporter Skrevet 16. Desember 2009 "Trådene" i aspargesen legger seg gjerne rundt ting i magesekken, og bidrar dermed til å hindre at hunden blir skrapa opp i magesekk og tarmer Vi har alltid et glass asparges i kjøleskapet, i tilfelle rottefelle. Okey! Det visste jeg ikke. Kjekt triks å ha i bakhånd!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar