Gå til innhold
Hundesonen.no

Furminator Waterless deShedding Shampoo


Guest Jonna

Recommended Posts

Noen som har vært borti denne:

pPETS-3766064t400.jpg

FURminator tørrshampo minsker røytingen og lukt uten bruk av vann!

Rik på omega 3 og 6 fettstoffer med vitaminer og proteiner som gir en sunnere hud, blankere pels og mindre røyting

Redusere lukt og gir en frisk ren lukt

Praktisk for rengjøring og pleie av pelsen mellom badene

Kokosnøttbasert rengjøringssystem løfter og fester seg til smuss, allergener og løs pels. Fjernes enkelt med FURminator hundebørste

Ble litt nyfiken da jeg tenkte på Blaze som jeg ikke kan bade helst 4-5 uker før utstilling, men hun er jo ikke "ren" da. Noen som har erfaring om denne (eller andre tørrshampoer) endrer pelsstrukturen på noen måte? Altså om det blir mykere e.l.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du spør, for ble nysgjerrig på den tørrshampoen når jeg leste om den i et blad (tror jeg det var).

Edit for å unngå dobbelpost:

Var på senteret nå, og fant ut at jeg hvertfall kunne prøve den. Var på tilbud til 99kr. (luktet hvertfall godt :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du spør, for ble nysgjerrig på den tørrshampoen når jeg leste om den i et blad (tror jeg det var).

Edit for å unngå dobbelpost:

Var på senteret nå, og fant ut at jeg hvertfall kunne prøve den. Var på tilbud til 99kr. (luktet hvertfall godt :) )

Hvem prøver du den på da? Gi tilbakemelding da!

Hvilket senter var du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har kjøpt meg denne nå. Lukter godt, litt mye i starten kanskje, men etter neon timer bare behagelig lukt.Hra bare prøvd den 1 gang, så skal ikke si noe på røytingen enda, men han fikk værtfall mer glans i pelsen.Skal gi nermere oppdatering når jeg har fått testet den mere ;)Har du fått prøvd den ut enda monica?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt meg denne nå. Lukter godt, litt mye i starten kanskje, men etter neon timer bare behagelig lukt.Hra bare prøvd den 1 gang, så skal ikke si noe på røytingen enda, men han fikk værtfall mer glans i pelsen.Skal gi nermere oppdatering når jeg har fått testet den mere ;)Har du fått prøvd den ut enda monica?

Det har vært jul jo *engle-smiley* hehe, neida. Jeg har ikke testet den ut noe mer. Har nesten ikke vært hjemme, men det har shampoo'en :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har testet, og helt ærlig - ingen forskjell annet enn litt mer fettete pels :wub:

Usj, den skal ikke gjøre det.

Tror det er like greit at jeg kjøpte Plush Puppy sin tørrshampoo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...