Gå til innhold
Hundesonen.no

Dele opp pakke


borderen

Recommended Posts

Har nettopp kjøpt masse fint på cleanrun.com :ahappy: Handlet for ca 370 NOK (litt under 60 dollar uten porto og eksp). Jeg skrev en notis der jeg spurte pent om de kunne dele pakken i to. Noen som vet om de normalt gjør dette?

PS: Betalte på forskudd, for da tenkte jeg at de kanskje er litt greiere :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med å dele pakken i to? :ahappy: At de sender i to omganger? Jeg sendte notis til dem om at jeg ville ha valpekongen i rosa i stedet for blå, og det fikk jeg. Spurte også om de kunne senke verdien på pakken, så jeg slapp så mye i frakt, og det gjorde de også :thumbs: De virker helt supre på kundeservice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med å dele pakken i to? :ahappy: At de sender i to omganger? Jeg sendte notis til dem om at jeg ville ha valpekongen i rosa i stedet for blå, og det fikk jeg. Spurte også om de kunne senke verdien på pakken, så jeg slapp så mye i frakt, og det gjorde de også :thumbs: De virker helt supre på kundeservice.

Tenkte liksom 2x30 dollar - 2 pakker. Men hvis de sendes samtidig skjønner kanskje tollen at jeg kjøper for 60 dollar...

Om de deler pakka blir det mer frakt. Men du kan sende de en mail å be de skrive at verdien på pakka er under 30 dollar. De kan halvere det opprinnelige beløpet for deg.

Burde heller sagt at de skulle senke verdien da...! Da sender jeg en mail med en gang! Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...