Gå til innhold
Hundesonen.no

Julegave

Tollertassen

Recommended Posts

Skrevet

I prosjekt julegave tenkte jeg å lage hjemmelaget eggelikør. Hvor i alle dager får man tak i tomme flasker? Jeg har sett noen gamle melkeflasker flere steder, men det er ofte veldig store. De passer veldig i stilen jeg ser for meg, skal feste oppskriften ved skrevet på "gammelt" ark. Dette er første gangen jeg tester dette så er det noen som kanskje har en god oppskrift? Tenkte dette kunne bli en koselig tradisjon for meg å sambo og gjøre sammen. :D

Skrevet

Jeg vil tro mange interiørbutikker med mer chabby chik-stil og tilsvarende har det?

Ellers fant jeg denne på IKEA, men blir kanskje for stor?

Disse er mindre, men en annen stil.

Skrevet

Jeg vil tro mange interiørbutikker med mer chabby chik-stil og tilsvarende har det?

Ellers fant jeg denne på IKEA, men blir kanskje for stor?

Disse er mindre, men en annen stil.

Ja, den første der på IKEA var jo helt sånn jeg tenker på og som jeg vil ha, men det må nesten være mindre. Usj så dumt for den var jo så billig også..For de av dere som tenker på å lage noe snask i gave sjekk ut denneTil å spise opp

Skrevet

Europris tror jeg også selger flasker.

Ahhh det skal jeg sjekke ut. Er det noen som har smakt det før eller for det har nemlig ikke jeg :D . Det er vel rimelig søtt, men sikker godt med en liten snaps håper jeg. :P

Skrevet

Hvis ikke selger de glassflaske korker på Europris og så kan du jo bare bruke tomflasker (julebrus f.eks.) som du vasker vekk etiketten på og bruker :whistle:

Husk at man da må kjøpe en sak de også selger på Europris til å sette på korkene :whistle:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...