Gå til innhold
Hundesonen.no

Din flaueste opplevelse?


Carma

Recommended Posts

Entertain me!

Få meg til å le! :D

Fortell meg om din/dine flaueste øyeblikk! :P

Mitt flaueste øyeblikk er rett og slett for flaut for å fortelle, men kan dele med dere et øyeblikk som jeg der og da syntes var temmelig flaut iallefall:

Da jeg gikk på videregående holdt de på med ombygging av skolen og derfor hadde vi mye av undervisningen vår i ei brakke. Helt ok. Det verste var vel egentlig at vi hadde få doer fordelt på ganske mange elever, så i friminuttene var det gjerne lang kø i den bittelille gangen utenfor den bittelille doen. En gang hadde jeg det litt travelt med å komme meg på do da det var "den tiden i mnd" så jeg sneik meg ut av timen rett før den var slutt for å komme helt først i dokøa. Jeg gjorde min business og hørte at gangen fyltes opp av køfolk. Tok fram min siste tampong og... der trillet den ned fra vasken... ut gjennom glippet under døra... og ut til folket som sto der ute... :D Jeg satt der noen lange sekunder og tenkte frem og tilbake på hva jeg skulle gjøre. Ingen bind, dette var den eneste tampongen. Jeg funderte på å snike meg ut, plukke diskret opp tampongen og stille meg tilbake bakerst i køa, men dette ville aldri gå uten mange spørsmål og dessuten ville det aldri gå uten "tragedie" heller... Såh... Lille Bente 18 år eller deromkring åpnet forsiktig døra, kikket seg rundt (oh joy! Gangen var full av gutter....), spurte enda mer forsiktig om noen gadd å plukke opp tampongen på gulvet, takket pent (og priste seg lykkelig over at plasten fremdeles satt på!), låste, rødmet, gjorde seg ferdig, rødmet mer og tuslet ut.... :D

Hadde kanskje neppe vært like flau for dette nå, men da var det veeeeldig ille! :D

Ååååsså duh! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine innerste hemmeligheter får dere ikke, men flauser har jeg så mange av at dere kan godt få en av dem.

En av de flaueste minnene er vel den gangen jeg satt i et stort møte med masse folk jeg ikke kjente. HELDIGVIS bare unge mennesker. Unge, snille og forståelsesfulle mennesker. Romslige mennesker med humor. Håper jeg.

Det som skjedde var nemlig at jeg nøs tre ganger på rad, og så tenkte jeg at sånn kan jeg jo ikke holde på på et møte, så jeg holdt meg for nesa da nys nummer fire kom. Det var vel trykket som gjorde at det kom en kjempepromp istedet. Pinlig stillhet og litt innestengt hysterisk fnising fulgte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke tamponger er flaut jeg :) Damer har mensen, liksom.. Sånn er det bare :)

Min flaueste opplevelse må være den gangen jeg var hos den daværende kjæresten, han bodde fortsatt hos foreldrene sine, vi dreiv med sånt kjærester gjør når de (tror de) er alene, det var sommer, kjempevarmt og vi hadde ikke på dyne. Så banker det på døren, og far selv i huset - som gikk ut fra at sønnen var alene - kom inn. Det var litt flaut.. *kremt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 år, hoppet fra 3 metern på Frognerbadet, den kjekkeste gutten på skolen sitter å ser på. Bikinibh blir detter av og jeg oppdager det ikke før jeg var på vei mot håndkleet mitt. Det husker jeg var dritflaut, og Frognerbadet var på en måte ikke det samme igjen.

ELLER, denne kom jeg på da Siri vasket Willy er før helgen :) Jeg hadde en hingst og denne hingsten hadde fått sopp på snoppen. For å få han til å slippe ut greiene sine, så setter jeg han forran ei hoppe. jada han slapp den ut han, og den var stiv som bare det, men vaskes måtte den. Inn i stallen kommer det 3 australske menn, kjekke som fysj. Eier av stallen kommer inn og sier at jeg skal ha de med på tur. Herregud, der står jeg med ett grepa tak i tissen til hesten min og vasker grundig rent :) En kan vel trygt si at det ble litt rar tur det der... man er ikke tøff og slikt når man er 18 og type ekstremt usikker på hele verden :) Heldigvis så den ene det komiske i det hele og begynte å tulle med meg etter litt, så jeg slappet litt mer av.

Jeg har flere jeg, men de sparer jeg til en annen gang. Kan vel nevne en omelett som tok fyr på første hjemmedaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine innerste hemmeligheter får dere ikke, men flauser har jeg så mange av at dere kan godt få en av dem.

En av de flaueste minnene er vel den gangen jeg satt i et stort møte med masse folk jeg ikke kjente. HELDIGVIS bare unge mennesker. Unge, snille og forståelsesfulle mennesker. Romslige mennesker med humor. Håper jeg.

Det som skjedde var nemlig at jeg nøs tre ganger på rad, og så tenkte jeg at sånn kan jeg jo ikke holde på på et møte, så jeg holdt meg for nesa da nys nummer fire kom. Det var vel trykket som gjorde at det kom en kjempepromp istedet. Pinlig stillhet og litt innestengt hysterisk fnising fulgte. :)

Hahaha.. nå lo jeg godt!! Promp er gøy det,hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er mange opplevelser, men en av dem kommer jeg nok aldri til å glemme :) Jeg var på besøk hos en venn av meg, var vel 12 år eller noe. Jeg skulle på do, og oppdaget ikke før jeg var kommet inn og hadde satt med ned at faren hennes satt i badekaret. Jeg har vel aldri blitt så fort ferdig på do før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er mange opplevelser, men en av dem kommer jeg nok aldri til å glemme :) Jeg var på besøk hos en venn av meg, var vel 12 år eller noe. Jeg skulle på do, og oppdaget ikke før jeg var kommet inn og hadde satt med ned at faren hennes satt i badekaret. Jeg har vel aldri blitt så fort ferdig på do før :)

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel på tiden jeg bodde i Mexico. Og der er all kjærestlig aktivitet ganske så "forbudt".. foreldre og autoriteter liker det ikke så godt.

Da må man liksom komme seg hjemmefra for å kose seg litt, og da er biler og tomme parkeringsplasser geniale. Det vil si, helt til to politimenn åpner opp dørene og overrasker oss.. det var utrolig utrolig flaut.. og samtidig litt skummelt da de i tillegg til bøter ofte legger ut navn i avisene så man skal være skikkelig redd for å dumme seg ut (da rikmannsfolket syntes det er likegreit å betale seg ut).

Heldigvis klarte jeg å oppgi feil navn og noen bot eller navn i avis så jeg heller aldri noe til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så deilig med andres pinlige øyeblikk!

Noe av det flaueste jeg har opplevd, finner man langt ned på siden her (under Amy, trusespiseren)

http://www.kingwanas.com/hvaerenbasenji.html

edit: angret meg og tok bort litt for flaut historie..

Haha, den trusespisehistorien er bare kongelig! :wub:

Angre seg er dumt asså.. man angrer igrunnen mest på det man ikke gjør... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Personlig mener jeg det generelt ikke er innafor å velge valp etter farge, men har man preferanser grunnet noe praktisk (alternativt helserelatert) så tenker jeg det er en bedre grunn enn bare en kosmetisk preferanse. Men ser du på foreldrene/linjene så er det kanskje begrenset hvilke farger som kan komme også. 
    • Jeg har SUV med fem seter. La ned baksetene og har stort bur bak forsetene (svært godt stroppet fast) med utgang på sidene. Liker god å ha bur der med tanke på luftsirkulasjon, i tillegg har jeg da hele bagasjerommet fritt til ting og tang 😊  Kommer til å kjøpe stor varebil når hund nr 2 og 3 kommer i hus om noen år, men elsker å kjøre robust bil med god komfort som i tillegg ikke tar all verdens med plass, og ved å legge ned setene fremfor å kjøpe en SUV med to seter ble valgmulighetene mye større.
    • Nå har jeg hatt min Caddy i noen uker og jeg kan absolutt si at den ikke sluker drivstoff. Har kjørt endel småturer og ett par lengre, virker veldig bra enn så lenge😊
    • Uenig med mye av det Quest skriver over her. Valper SKAL sove mye og om de ikke får nokk søvn går det fort over i destruktiv atferd. Å bruke et inngjerdet område er helt topp for de hundene som trives med det og nødvendig for mange. Å behandle en hund som en baby kan være mye mer negativt enn man tror, og dette kommer fra ei som elsker hundene sine helt ekstremt!  Nå har det jo gått litt tid siden du skreiv innlegget og håper dere har god fremgang, men her er litt tips hvis du fortsatt trenger noen😊 Jeg fikk meg en valp på 8 uker i mai og startet med hjemme aleine treningen to dager etter hun kom hjem, når hun da var komfortabel i leiligheten, med meg og min andre hund. Når jeg måtte tilbake på jobb 4 uker seinere kunne hun være hjemme aleine en hel arbeidsdag uten noe uro eller uhell. Selvfølgelig er alle hunder ulike, men med rett trening og struktur får man det fint til mens de er små. Først må du finne et område valpen kan føle seg trygg i. Min har et stort gitterbur som er stripset fast i en barnegrind, slik at hun selv kan velge hvor hun vil sove og har litt ekstra plass. Her er hun for å både unngå uønsket atferd i leiligheten og for å skjerme den voksne, og vi blir nokk å bruke den en god stund fremover. Inni her har hun en seng, skål med vann og et par trygge tyggeleker. Så må du gjøre området trygt og koselig, jeg gjorde dette ved å gi alt av måltider og tygg inne i området, i tillegg til å flytte valpen inn i grinda når hun var trøtt. Når hun våknet tok jeg henne ut før hun rakk å syte om at hun ville ut på do. Du må starte i det små, ha valpen inne i området i korte perioder når den er trøtt og sakte øk tiden og hvor du er/ikke er. Jeg har et kamera som jeg følger med på henne igjennom. Parallelt bør du ikke la valpen følge etter deg overalt og min sover også i bur om natten. De første gangene jeg forlot huset (med den andre hunden) peip og hoppet hun i ca 10 minutter før hun la seg til å sove i 1 time, litt uro er helt normalt i starten. Her må du bare lese din hund og følge med om den faktisk blir stresset og helt fra seg, eller bare syter fordi den vil være med deg. De skal sove mye i løpet av en dag, så utnytt den tiden på å trene på 😊 
    • Jeg var i akkurat samme sitasjon som dere med ganske så lik bakgrunn og ønsker for et par år siden, bare at jeg var aleine om det. Så fikk høre akkurat det samme😂 Fikk meg valp siste året på masteren og det var det beste valget! Vi fikk begge gode rutiner, valpen måtte trene på å sove i grinda si mens jeg skreiv, så tok vi felles lufte- og treningspauser ved behov. Jeg fikk nylig valp nr. 2 og må si at det var mer avslappende å få valp som student enn når man er i fult arbeid og ikke kan ha valpen med på jobb. Det går helt fint det også med målretta trening, men det er hakket mer stressende og krever mer planlegging. Ikke la det at dere er studenter stoppe dere, høres ut som dere vet hva dere går til og har tenkt godt gjennom dette. Så jeg ville gått for det om den perfekte valpen dukket opp.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...