Gå til innhold
Hundesonen.no

Snob-Zone's Mister Miko

Miko

Recommended Posts

• Svar 101
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Kjempe fint bilde!! Likte godt uttrykket hans på bildet.

Ja :D

Jeg liker åsså uttrykket hans på det bildet :wub:

Skrevet

:( Fine bilder av Miko gutten :)

Nå kommer vel snart Bailar også ?? :mellow:

da kan de løpe og kose seg sammen :P:P

Bailar får vi ca 10.mai :P

Tror Miko vil ha veldig godt av å få en å leke med :P

Skrevet

Fint om du legger bilder av Miko under Miko-tråden i Din Hund :mellow:

ok, men trodde jeg åsså kunne legge bilder fra tur o.l under hundesnakk som mange andre gjør uten at det blir flyttet...

• 1 month later...
Skrevet

21.mai.06 var Miko 1 år.

Dette måtte selvførgelig feires (gale som vi er :P ).

Lagde bordkort, papptallerkner med dyremotiv, godteposer, bursdags servietter, og sist men ikke minst kake :P

Den besto av: 1 boks cæsar, 1 tube leverpostei, agurk hjerter, litt hunde namme pynta rundt, litt lever krydder, og litt majones brukt til å skrive Miko 1 år, + et lys da selvførgelig :icon_fun:

Trodde kanskje ikke hundene ville ha den, men den falt i smak, alt forsvant gitt :P

Bailar tok jo helt av, krabba opp på fatet (med stett) å gomla i seg, jeg tok han bort, å da skalv han, helt i hundre :P

Gjesten vår var nydlige lille phalenè-jenta Rikke (Marianne&Rikke, som er her på sonen)

Må legge ut bilde av kaka, ble litt stolt over den :icon_redface:

i192975272_69424.jpg

Skrevet

det var en innmari god kake altså! kan anbefales til alle! :P jeg er så sliten og mett i magen at jeg bare ligger rett ut i sofaen! dette er hva jeg kaller skikkelig bursdagsfeiring! :P takk for en kjempekul dag! :icon_redface:

hilsen Rikke!

Skrevet

bra toya ikke kom sier jeg :P hihi... hu hadde vel jafsa iseg hele aleine :P greit med små hunder da ja:)

men uansett grattis med vel overstått :icon_redface:

• 2 weeks later...
Skrevet

Noen nye bilder av den nydlige lille gutten min :)

i182529512_43227.jpg

i183060298_15237.jpg

i187278602_77039.jpg

Vann er morro! :) :

i187118520_39331.jpg

"Hmm, skal jeg tørre å gå oppi tro?"

i186044647_46363.jpg

"Oki da, først det ene beinet..."

i186071650_43236.jpg

"...så det andre... "

i183050280_28776.jpg

"...å så var jeg oppi!"

i187466445_63595.jpg

"Dette var kjempe morro altså!"

i186325315_6085.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...