Caroline Skrevet 23. November 2009 Rapporter Skrevet 23. November 2009 Jepp, avgårde dro vi med 2 hannhunder. Rebus tok sitt danske championat første dag i Herning, men var påmeldt i åpen klasse, så det var klassen han måtte gå i. Egentlig like greit, siden Mac var påmeldt i championklasse. Rebus ble stilt av meg, og Mac av eieren sin. Nok om det, vi hopper rett til resultatene som ble som følger; 1BHK, BIR: N Dk Uch Japaro Eye Of The Storm (Rebus, fra åpen klasse) 2BHK, klubbcert: GB Ch Int Nord Uch MultiW Edglonian The Real McCoy (Mac, fra championklasse) 3BHK: Dk Uch Goodtimes Blazin' Hot Moments (fra championklase) 4BHK, Cert og dansk championat: S Uch Mybacken's Bonny M (fra åpen klasse) Over til tispene, der å reultatene slik ut: 1BTK, BIM: Dk S Uch Mianet's Hot Melody of Melba (fra veteranklasse) 2BTK, klubbcert: DK N Uch Poulgaards just A Second (fra championklasse) 3BTK, Cert og dansk championat: S Uch Evros Scarlet Scoop (fra åpen klasse, men damen er hele 11 år gammel!) 4BTK: Mianet's Famous Flower Maybe (fra åpen klasse, egentlig slått av 3BTK i klasen, men trakk seg for dommer på slutten) Sånn var den dagen, vi fikk alt vi kunne få og er strålende fornøyde Dommer var forøvrig Ole Staunskjær, som vi får et gjensyn med i Finland om noen uker Det ble tatt mange bilder av andre, men her er et par vi fikk tatt selv Rebus inne i åpen klasse: Mac inne i championklasse:
LeneG Skrevet 23. November 2009 Rapporter Skrevet 23. November 2009 Gratulerer med masse flotte resultater Var ingen av dine med?
Caroline Skrevet 23. November 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 23. November 2009 Takk Nei, jeg har jo ingen egne å stille nå. Saeta er jo megadrektig, og de andre er nakne Ellers er jo Rebus litt "min" da, så lenge han er i Norge ihvertfall
Guest Jonna Skrevet 23. November 2009 Rapporter Skrevet 23. November 2009 Grattis! Blir spennende å se hvordan det går i Finland da!
Caroline Skrevet 23. November 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 23. November 2009 Takk, og ja, det blir veldig spennende Det var jo en grunn til at de ble påmeldt på denne, for å si det sånn Da vet man litt hvordan ting ligger an, og nå vet vi hvertfall at han liker typen.
bardmand Skrevet 23. November 2009 Rapporter Skrevet 23. November 2009 Gratulerer! Utrolig flott farge på Rebus, da!
Caroline Skrevet 23. November 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 23. November 2009 Tusen takk Ja, Rebus har en flott farge, og synes virkelig i mengden når han i tillegg har flotte, hvite tegninger. En ikke altfor vanlig versjon av sobel, men jeg synes den er vakker når de sorte hårspissene er virkelig sorte som på ham
Izziebelle Skrevet 24. November 2009 Rapporter Skrevet 24. November 2009 Elsker fargene på de 2! Knallfint Synes at sobel er aller finest når den er sånn Gratulerer så mye!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar