Gå til innhold
Hundesonen.no

kondens, utluft og utluftning.. hva er forskjellen?

Bambi

Recommended Posts

Skrevet

Vi skal gå til kjøp av nye hvitevarer og diverse møbler.. Jeg vet hva kondens er og forskjellen på kondens og utluftning/utluft..

men hva i svarte er forskjellen på utluft og utluftning? :lol: Lefdal har det som to forskjellige valg og jeg fatter ikke hva forskjellen skal være :aww: Det er jo bare bøyning av ordet utluft slik jeg ser det... noen som har svar til en som lurer fælt på dette? :aww:

Skrevet
Hvilke typer hvitevarer/møbler er det snakk om? Kjøleskap? Sofa? :aww:

Sorry, glemte da å skrive det på kvelden igår :aww:

Det gjelder tørketrommel :lol:

Skrevet
Kondenstrommel samler vannet i en egen skuff. Utluft/-ing må man få en slange fra trommelen og ut.

Ganske sikker på at du må ha kondenstrommel :D

Jeg skal ha kondens :D Men det må jo tydligvis være en forskjell på utluft og utluftning siden det er to forskjellige valg.. har også funnet det hos anre enn lefdal. Det er det jeg er nysgjerrig på :ahappy:

Skrevet
H*n som skriver riktig i annonsene jobber frilance, så når h*n er opptatt med å skrive hos andre må de skrive selv, derfor samme feil hos mange?

Men det er jo på nettsidene ikke i reklameavisene.. ? altså når du for eks går inn på lefdal, hvitevarer, vask og tørk så får du mulighet til å velge pris, str og hva slags merke + om det skal være kondens, utluftning eller utluft. det er ett fastvalg de har...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...