Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpeshow i Andebu


Nowisclee

Recommended Posts

Noen andre som skal på valpeshowet i Andebu 06.desember? Har meldt på Lundii i dag, blir morro, og spennende, dette her! :) NKK Region Vestfold som arrangerer. :)

Har du noe mer informasjon om valpeshowet? Hvem som dømmer osv?

Er Andebu langt unna Lillestrøm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe mer informasjon om valpeshowet? Hvem som dømmer osv?

Er Andebu langt unna Lillestrøm?

Øhm, dommere er Mette Tufte, Elisabeth Olsen, Trond Storsveen og Trine Gustavsen. Aner ikke hvem som dømmer hva, dette står bare i en annonse i Hundesport nr 10. :) Er iallefall alle raser.

Ja, planen er at en liten tass her på 6 mnd. skal få debutere der :)

Så morro da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro da! :)

Jepp, det blir spennende :) Eier er med som arrangør (sitter i styret i avd. Vestfold), så jeg skal visst stille ham :) Han har vært litt liten, men har kommet seg den siste tiden og blitt mer harmonisk og fått litt pels på kroppen, så da passer det fint. Spent på å se hvilken dommer vi ender opp med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det blir spennende :) Eier er med som arrangør (sitter i styret i avd. Vestfold), så jeg skal visst stille ham :) Han har vært litt liten, men har kommet seg den siste tiden og blitt mer harmonisk og fått litt pels på kroppen, så da passer det fint. Spent på å se hvilken dommer vi ender opp med.

Ah, skjønner! Jeg gleder meg til å høre hva kritikk jeg får på Lundii jeg, og håper jeg får en dommer som har iallefall noe kjennskap til rasen slik at det blir en kritikk verdt å merke seg. :D Men hun er jo uansett verdens vakreste, flinkeste og fineste, så det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært gøy å se på!

Aldri stilt ut hund før, så må se åssen det gjøres. Vet ikke om jeg noen ganger kommer til å stille ut, siden jeg ikke aner åssen det gjøres. Men må få det med meg når det er i Vestfold!

Ja, ta deg turen, det er verdt det! :thumbsup: Utstilling er kjempemorro. Jeg har faktisk bare stilt ut selv EN gang før, men har vært med mye på utstilling pga jeg er del-eier på basenjien, som stilles ut ganske ofte. :whistle: Det er ikke så fryktelig vanskelig, det er mest morro! :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg og ei venninne skal hvertfall bort å se på. Er jo ikke lange svippturen hjemmefra Sandefjord så. Er det noen som har noe tidspunkt? Bare lurer på når vi bør være der for å få med oss alle de nydelig valpisene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...