AnneBrit Skrevet 10. November 2009 Rapporter Share Skrevet 10. November 2009 Hei Jeg er på utkikk etter seriøse oppdrettere i norge, sverige eller danmark. Er det noen som har noen anbefalinger og evt linker til oppdretter sine internett sider? Jeg vil bruke lang tid på å finne den perfekte Toller, så jeg setter pris på om noen kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 10. November 2009 Rapporter Share Skrevet 10. November 2009 Hei Jeg er på utkikk etter seriøse oppdrettere i norge, sverige eller danmark. Er det noen som har noen anbefalinger og evt linker til oppdretter sine internett sider? Jeg vil bruke lang tid på å finne den perfekte Toller, så jeg setter pris på om noen kan hjelpe Hei Hvis noen skal ha sjans til å hjelpe deg så må du skrive litt om hva du er ute etter hos hunden og hva du ser etter av egenskaper i rasen. Skal du f.eks trene konkurranse LP? Eller ha en familiehund som kan kløve og være med på fjellet? Skal du drive med tolling? Utstilling? Den perfekte toller kan være en ting for deg og en helt annen ting for noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollertassen Skrevet 10. November 2009 Rapporter Share Skrevet 10. November 2009 Hei, jeg har sendt deg PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathrine og Killja Skrevet 10. November 2009 Rapporter Share Skrevet 10. November 2009 vildandens i sverige har fantastiske hunder. de testes ,og er vakre . supert gemytt har de og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar