Gå til innhold
Hundesonen.no

Lydighetstrening

Birte

Når og hvor passer det for deg å ha trening på Furuset?  

23 stemmer

1. 1.

• Mandager
      12
    • Tirsdager
      17
    • Onsdager
      12
    • Torsdager
      9
  2. 2.

• Fom 17.00
      9
    • Fom 18.00
      17
    • Fom 19.00
      9

Recommended Posts

• Svar 283
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Da kommer jeg og, men tror ikke jeg rekker før halv 7.. samme for meg, hvor var dere forrige gang?

Skrevet

Foran ved Benedicte.

Vi har jo disse valgene da:

Fotballbanen ved skolen.

Fotballbanen ved senteret.

Gresssletta ved siden av senteret.

gressengen ved Ikea(ved sidne av fotballbanen vi var på i vinter.) Det er stort, flatt veldig ubrukt av andre og gode parkeringsmuligheter :ahappy:

Skrevet

Det er litt dårlige parkeringsplasser ved skolen + kanskje en god del barn der, så kanskje ett av de andre stedene?

Skrevet

Jeg anbefaler sletta ved Ikea der :ahappy: Det er ganske svært så man kan trene tett, eller litt unna hverandre for de som trenger det. :ahappy:

Skrevet

Vi kan ikke komme i dag, men tenkte å nevne at sletta ved Ikea er veldig fin å trene på nå :ahappy: Vi var der på søndag.

Skrevet

Vi kan ikke komme i dag, men tenkte å nevne at sletta ved Ikea er veldig fin å trene på nå :ahappy: Vi var der på søndag.

Var det deg som trente spor? :ahappy:

Skrevet

Jeg kommer ihvertfall til å trene ved siden av Ikea. :wub:

Måtte visst på dugnad + jobbe :)

Vil vil vil trene!

Skrevet

Måtte visst på dugnad + jobbe :D

Vil vil vil trene!

Jeg reiste ikke. Jeg var utslitt. så jeg trente selv heroppe senere på kvelden :wub: Jeg prøvde å ringe deg, men kom bare til svareren så da regnet jeg med at du ikke dukket opp :)

Skrevet

Jeg reiste ikke. Jeg var utslitt. så jeg trente selv heroppe senere på kvelden :) Jeg prøvde å ringe deg, men kom bare til svareren så da regnet jeg med at du ikke dukket opp :D

Å det var bra.. Har mistet nr ditt... mye pga --> Jeg hadde glemt mobilen ute oppå taket av bilen av alle steder.. og der døde den.. men ble heldigvis ikke borte.. Flaks jeg er på min 3. mobil på litt for kort tid :wub:

Nok OT :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...