Akpapillon Skrevet 1. November 2009 Rapporter Skrevet 1. November 2009 Hei :rolleyes2: Tenkte det var på tide å legge ut en link til hjemmesiden vår. Den er ikke helt den beste men ønsker sterkt hjelp hvis noen er flink? Jeg har også laget en blogg, kjempe fint hvis noen orker å besøke den Besøk min hjemmeside Besøk min blogg
Shilamon Skrevet 1. November 2009 Rapporter Skrevet 1. November 2009 Til hjemmesiden så har jeg mest lyst til å si: "Kvitt deg med piczo" :rolleyes2: Men for å være litt mer konstruktiv: er det mulig å fjerne førstesiden? slik at man kommer rett til hjemmesiden uten å måtte trykke på bildet? Synes også bildet av de to hundene var fint, men blir litt for stort så man må scrolle slik for å komme nedover på siden. Kanskje ett tynnere banner hadde vært noe? Litt mindre skrift på navigeringslinkene hadde gjort siden mer oversiktlig også. Ellers har du klart noe svært få klarer: å lage en oversiktlig og hamonisk piczo- side. Fine farger og lett å finne frem. Men om du skulle ha lyst til å bytte pleier wordpress/ norblogg å lage fine nettsideløsninger;)
Akpapillon Skrevet 12. November 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 12. November 2009 Nå er den nye hjemmesiden oppe å går Besøk min nye hjemmeside Bedre enn den forrige?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar